Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Hoofdstraat 183, Bangkok

Berichtdoor Jira Kotinny » 23 Aug 2019 17:16

Bangkok Thaise Therapie
Hoofdstraat 183
9601 ED Hoogezand
Tel: 06-45088955

- Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 10:00 – 21:00, zondag 12:00 – 21:00; alleen op afspraak.
Prijzen: vanaf €45 per uur.

BangkokHoogezand.PNG

1551
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Hoofdstraat 183, Bangkok

Berichtdoor Watnou » 18 Okt 2019 17:09

Vanmorgen voor het eerst geweest ,bij binnenkomst begroet door vriendelijke dame en begeleid naar de kamer welke netjes en schoon was ,schone handdoek op bed en beginnen maar.
Gekozen is voor een harde massage en dat heb ik geweten maar wel genoten, af en toe een babbeltje maar het grootste gedeelte in stilte.
Voor mij een prima adres en er komt zeker een vervolg :D
Voor de liefhebbers je mag onderbroekloos maar alles wordt netjes toegedekt en verwacht zeker geen toegift.
Watnou

Berichtdoor Peter_49 » 25 Jun 2020 22:26

Hallo, iemand leuke ervaring bij deze salon? Leuke dames? Wie is aan te raden?
Graag PB
Peter_49

Berichtdoor Fritjov » 02 Jul 2020 16:04

Sinds februari heb ik geen massagesalon bezocht, dit vanwege Corona-perikelen. Het was salon Bangkok in Hoogezand geweest die ik toen bezocht heb.
Omstreeks afgelopen nieuwjaar is de salon in andere handen overgegaan en ik was benieuwd hoe de nieuwe eigenaresse het zou doen. De vorige eigenaresse - ik ken haar nog van stad Groningen alwaar zij ook een massagesalon heeft gerund - leverde prima werk.
Ik oordeel niet graag op basis van slechts een bezoek maar vanwege Corona moet het dan maar.
De salon is gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken - vanaf station Hoogezand is het ca. 10 minuten wandelen. Men loopt door straten met mooie huizen en dan een groen parkje met aardige waterpartijen. De salon is ook in een mooi pand gevestigd.
Er zijn - naar ik vermoed - twee masseuses: Een iets oudere en een jongere masseuse. Leeftijden durf ik niet te geven; Thaise vrouwen zijn moeilijk in te schatten. Er zijn twee degelijke massagekamers.
Ik werd gemasseerd door de wat oudere masseuse. Zij deed het prima; - luistert naar je wensen, - weet de spieren goed te vinden, - straalt rust uit, - en zij is niet preuts om iemand naakt te zien.
Na afloop liep ik heel ontspannen en met een extra omweg door het parkje richting het station.

Mijn oordeel is dan ook: Zeer positief !
Fritjov

Terug naar Hoogezand