Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Nieuwlandstraat 58b, Jun Ho

Berichtdoor Maximilian » 26 Okt 2011 17:26

Jun Ho Medical Center
Nieuwlandstraat 58b
5038 SP Tilburg
Tel: 06-14264866

Geopend: dagelijks 10.00 - 21.00 uur.
Prijs per uur € 50.

JunhoTilburg.PNG

Dit is een leuke salon. Het begint al bij de entree. Geen behandelstoelen, of kapsalon, nee: een Chinsese kruidenwinkel. Je kijkt je ogen uit in deze "apotheek". Via de trap naar boven. Daar zijn een aantal gerieflijke, redelijk ruime en echte kamers, geen geklooi met gordijnen of zo. Masseuses variëren sterk in leeftijd (van midden 20 tot midden 40), maar kunnen allemaal goed masseren. Sommige hebben eerder ook in Amsterdam gemasseerd bij "Lisa's". Beide tenten waren van dezelfde eigenaar (eigenaresse). Leuke en naar Chinese maatstaven luxe salon met prima totaalmassages. Gelet op de wat grotere luxe is de ietwat hoge prijs van € 45 gerechtvaardigd.

Edit Jira 13.11.20: prijzen aangepast met dank aan Josh

0184
Maximilian

Re: Nieuwlandstraat 58b, Junho, Tilburg

Berichtdoor josh » 24 Aug 2012 23:48

Ik ben hier een maand of anderhalf geleden geweest.
Het is niet meer wat jij beschrijft (op de 'apotheek' na).
Je moet door een deur achterin de zaak een koude hal in, waar aan de rechterkant een gordijn hangt.
Er zijn 2 "kamers" gemaakt van een lap stof. Je kunt de buurman horen ademhalen.
De tafels zijn oud en ongemakkelijk.

De massage zelf was niet verkeerd, maar het meisje kwam nogal zenuwachtig over.

Al met al geen tweede bezoekje waard.
josh

Berichtdoor nilis » 26 Nov 2012 21:13

Kom daar regelmatig, massages zijn gewoonweg goed.
Ben er vandaag nog geweest, ik was vroeg op de dag.
Inderdaad is er beneden achter een gordijntje een dubbel kamertje.
Daar was ik voor de 1e keer. Er was niemand anders, dus was t voor mij geen probleem
Boven zijn er een tweetal goede kamers.

Gr.
nilis

Berichtdoor nilis » 29 Nov 2012 11:17

Ik zie daar steeds dezelfde drie dames,
De eigenaresse, chin en ik geloof wan.
nilis

Berichtdoor Mahyong » 26 Mrt 2015 22:30

Ben hier een paar weken geleden geweest. Achter de gordijntjes, ik was alleen. Gemasseerd door Jenny, redelijke massage.
Mahyong

Berichtdoor popeye » 04 Okt 2015 20:55

Vorige week zaterdag hier geweest. Prachtig weer in Tilburg. Enorme drukte in de stad. Locatie in winkelstraat met drukke terrassen rondom. De zaak heeft de uitstraling van we gaan binnenkort dicht. Zeer armoedig dus. Zo ook binnen. Niks te zien anders dan de tengere masseuse met het vriendelijke gezicht. Ze leidt me verder naar de kraaktafel achter in de kille ruimte zonder enige luxe. De prijs van 45 euro is bijna extreem te noemen als je zou bedenken dat het ook voor de entourage is. Als je dan ziet wat de Thai allemaal investeren in met name de ambiance en functionaliteit dan is het bijna schrijnend te noemen wat je dan bij deze zaak aantreft.
De massage dan maar. Ik twijfel. Zeg dat ik een uur massage wil. Of misschien 1,5 uur. Ja wat is het nu vraagt de masseuse vriendelijk. Ik zeg doe maar een uur dan besliss ik na een uur wel of ik nog een verlenging wil. Ha. Dat was niet handig. De massage is niet slecht maar zeker ook niet goed en zeker wel waar hij goed is technisch gezien ook eentonig en dus zonder veel variatie. De benen krijgen vrij ruim aandacht en dat ben ik niet veel gewend. Net toen ik dacht wel aardig zei de juffrouw. Uur voorbij. Ik wist niet wat ik hoorde wat ik lag met kramp in mijn nek nog steeds ingeklemd in het masker dat de buikligging zo comfortabel maakt. Half uurtje bij . Tja dat was eigenlijk geen keuze meer nu. De massage werd er niet beter meer door.
Conclusie: depressieve omgeving onvoldoende gecompenseerd door de massage. Geen herhalingsgevaar.
popeye

Berichtdoor josh » 25 Nov 2015 01:08

Hier vandaag binnen gelopen, aangezien ik weer in de buurt was, maar stond ook weer evensnel buiten. Ik keek naar achteren en zag het oude gordijn nog steeds hangen (wat kosten een paar gipsplaten nu??? :| ). Er kwam een dame op me af met haar badjas en pantoffels nog aan en een hoofd alsof ze al drie dagen wakker was.

Op de vraag wat ik wilde, geantwoord of ze misschien een toilet hadden dat ik kon gebruiken. Nee, dat hadden ze niet :x , dus maakte ik me weer snel uit de voeten.
josh

Re: Nieuwlandstraat 58b, Jun Ho

Berichtdoor josh » 13 Nov 2020 18:10

Vandaag na hele lange tijd hier weer eens binnen gelopen en ik kon gelijk doorlopen.
De tijd heeft hier letterlijk stil gestaan!
Er is helemaal niks veranderd sinds de laatste keer dat ik hier geweest ben jaren geleden, zowel voor in de winkel als achter in het pand.

De masseuse genaamd Jennie (spreekt goed Nederlands) gaf een behoorlijke massage, maar deze werd grotendeels teniet gedaan door de algehele uitstraling van alles en iedereen.
Het geeft het gevoel dat je ergens in een armoedig Chinees stadje bent.

Mij zien ze de komende 10 jaar hier niet terug. €50,- afgerekend voor een uur op de minuut precieze massage.
josh

Terug naar Tilburg