Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Deken Dr. Mulderstraat 6b, Anchalee

Berichtdoor Tracker » 08 Sep 2017 10:24

Hoe verschillend iemand over een bepaalde masseuse kan denken geeft het laatste verhaal van Mart toch wel weer aan.
Kiki is, na Anchalee zelf, de masseuse welke ik het langst ken, met veel plezier denk ik aan al de uren welke ik met de vaardige handen mocht doorbrengen.
Een eerlijke spontane meid. Nors? mhhhhh nee niet echt, altijd in voor een leuk verhaaltje weet daarnaast precies wat mijn wensen zijn.
Kiki, jij staat qua ontspannings massage in mijn top 3, voor een stevige massage rij ik graag de nodige kilometers oostwaarts of richting ten noorden van Arnhem.
Tracker

Berichtdoor Mart1980 » 08 Sep 2017 10:37

Tracker schreef:Hoe verschillend iemand over een bepaalde masseuse kan denken geeft het laatste verhaal van Mart toch wel weer aan.
Kiki is, na Anchalee zelf, de masseuse welke ik het langst ken, met veel plezier denk ik aan al de uren welke ik met de vaardige handen mocht doorbrengen.
Een eerlijke spontane meid. Nors? mhhhhh nee niet echt, altijd in voor een leuk verhaaltje weet daarnaast precies wat mijn wensen zijn.
Kiki, jij staat qua ontspannings massage in mijn top 3, voor een stevige massage rij ik graag de nodige kilometers oostwaarts of richting ten noorden van Arnhem.

Het is ook geen onplezierige norsheid. Maar daadwerkelijk contact maken met haar is voor mij tot op heden niet gelukt.
Ze kan je zo typisch kortaf ontvangen met een blik waar je je afvraagt of je welkom bent.
Nu weet ik dat ik zeker welkom ben, dat het houding is, misschien zelfs een stuk onzekerheid welke achter een nors maskertje verborgen gaat :wink:
Over de ontspanningsmassage zijn wij het zonder uitzonder eens!!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Tracker » 09 Sep 2017 12:00

Mart, spijker op z'n kop, ik ga van onzekerheid uit.
Als je haar beter leert kennen is het een echte lieve vrouw.
Tracker

Berichtdoor Tracker » 03 Apr 2018 09:07

Na lange tijd weer eens naar mijn lieve "vriendin" Kiki getogen ik had namelijk vernomen dat zij zich de hot stone massage had eigen gemaakt.
Er is al eerder gesproken of Kiki nors en afstandelijk zou zijn, tja .... zij is misschien wat anders dan haar collega's maar ik hou het toch op onzekerheid ondanks al die jaren van massage.
Het is en blijft voor mij een lieve vrouw, recent 50 geworden, zou je haar niet geven!
Over haar hot stone massage, hier kan ik kort over zijn, prima, niet hoogstaand, gewoon prima.
Ik heb een adres waar het subliem is, maar daar moet ik wel kilometers voor maken, Kiki is van nu af een goed alternatief voor een fijne hot stone massage.
Over haar andere massage kwaliteiten is al het nodige geschreven, zij is nog steeds een kei (!) in ontspannings massage.
Kiki gaat mij vanaf nu vaker zien en zal ik trachten haar nog wat fijne kneepjes bij te brengen om haar hot stone kwaliteiten op te schroeven.
Tracker

Berichtdoor 1982nachtegaal » 25 Aug 2018 12:36

Anchalee, het blijft mijn favoriete tent.
Kom er nu al een aantal keer en wordt graag gemasseerd door Koeng.
Perfecte combi van ontspanning, wegdromen en de spieren ontladen.
1982nachtegaal

Berichtdoor Mart1980 » 24 Okt 2018 19:57

Onlangs hier een goede traditionele Thaise behandeling ontvangen door Coe. Altans ik meen dat ze zich zo voorstelde, kon het niet goed verstaan.
Coe is Thaise met minder traditionele looks, beetje Europese uitstraling. Haar behandeling was heel uitvoerig en daarom een bericht zeker waard.
Als je bij Anchalee de trap oploopt naar de salon komt de geur van tijgerbalsem je al tegemoet. Wordt altijd al rustig van de geur en het vooruitzicht op een fijne massage.
Bij het omhoog lopen naar de salon liep er een gast voor de tandarts mee trap op, ik had een beter vooruitzicht dan hij had, hij keek in elk geval een stuk minder blij :D
Zoals ik gewend was werd bij Anchalee werd ik na kort wachten door Coe geroepen. Ik had lekker was snoepjes zitten eten en wat water gedronken, wachten hoeft geen straf te zijn.
Na het uitkleden wilde ik even douchen, door de keuken snel naar de douche gelopen en even fijn mij lichaam gereinigd van het zweet, Mart was klaar voor de behandeling.
In vergelijking met enkele andere masseuses op dit adres is Coe haar traditionele massage een vrij harde en stevige massage, waarbij ze op de energiebanen masseert en uitvoerig rek- en strekbewerkingen uitvoert.
Na de nodige rek en strek oefeningen gaat Coe uitvoerige met de rug aan de slag, deze wordt in verschillende posities gebogen om het soepel te maken.
Met knieën en ellebogen worden de laatste stijve delen in de rug en nek aangepakt. Pas na ruimte tijd werden door Coe de overige spieren met een kleine beetje olie systematisch gekneed om stijve plekken soepel te maken.
Hoewel haar massage echt heel stevig was (niet pijnlijke, wel in balans!) was het effect van haar massage toch zeker ook ontspannend. Daarbij brachten de rekoefening het gewenste effect, de spierspanning was duidelijk verminderd.
Nadien werd het kleine beetje olie wat Coe gebruikt had met een warme handdoek verwijderd. Douchen was niet nodig, integendeel Coe was nog niet klaar :wink:
Aan het einde van de behandeling bracht Coe nog een beetje extra tijgerbalsem aan welke Coe nog zachtjes op de huid masseerde, zo werd ik naar huis gestuurd zodat de spieren nog een tijdje lekker warm bleven.
Heel fijne behandeling, Anchalee in Bemmel blijft top met traditionele behandelingen tegen een zeer voordelige tarief, Ondanks dat Anchalee niet meer zelf behandeld nog steeds een aan te raden adres!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Michielsamen » 09 Feb 2020 16:47

Goedemiddag!

Iemand nog recente ervaringen hier?

Groet,
Michiel
Michielsamen

Berichtdoor Tracker » 10 Feb 2020 11:16

Het is nog steeds een puik adres voor een goede massage.
Tracker

Berichtdoor tapsy123 » 12 Feb 2020 17:11

Zeker, en nog zekerder als je reageert omdat je de eigenaren kent.
tapsy123

Berichtdoor Udo » 14 Feb 2020 14:29

tijdje geleden hier een naar binnen gegaan. De masseuse was nors, contactgestoord en zat regelmatig op haar telefoon te appen... De massage zelf was matig tot redelijk. geen enkel herhalingsgevaar voor mij.
Udo

Vorige

Terug naar Bemmel