Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Brusselsestraat 5, Shangri-la

Berichtdoor Maximilian » 02 Nov 2011 00:15

Chinese massage Shangri-la
Brusselsestraat 5
6211 PA Maastricht
Tel: 06-85047958

Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 22.00, zondag gesloten.
Prijzen: €20 per half uur, €35 per uur.

ShangrilaMaastricht.PNG

Kom zelden (helaas) in Maastricht en ken deze salon dan ook niet. De frivole naam doet niet erg Chinees aan. Iemand hier al ervaringen? Ik ga binnenkort naar Maastricht, dus commentaar welkom.

0185
Maximilian

Berichtdoor hookman » 13 Nov 2011 13:39

ik ben hier al enkele malen geweest, De eigenaresse masseert goed en stevig. Wel koude ruimtes.
Er zijn meerdere dames aanwezig en als het druk word zie je ze van overal verschijnen.
Heb een keer een massage van een andere chinese dame gehad en dat viel tegen, ze zijn wel bijzonder vriendelijk en een vol uur is een vol uur.

overall een 7
hookman

Berichtdoor hookman » 19 Nov 2011 13:22

Na niemand te hebben aangetroffen bij MS Maastricht doorgelopen naar deze salon, en zonder afspraak naar binnen.

Wat me meteen opviel was dat het deze keer wel lekker warm was binnen, dat heb ik de vorige keer niet zo ervaren.

Ik kreeg een leuke dame toegewezen en op naar de kamer.

Kleren uit en handdoek er overheen. Deze dame sprak goed Nederlands en je kon dus een gesprek voeren, de massage was goed en stevig en ontspannend, van kop tot teen gemasseerd.

Na het omdraaien dezelfde procedure, toen nog netjes afgeveegd en ik stond voldaan en soepel weer buiten.

dus snel een volgende keer, alleen het parkeren daar in de buurt is een fiasco
hookman

Berichtdoor hookman » 04 Feb 2012 10:24

Ik vind het vreemd dat niemand een recensie schrijft over deze salon, of zijn er geen Limburger op de forum ??

de massagesalon word goed bezocht en het is er dagelijks druk, ik ben zelf afgelopen woensdag voor 1.5 uur binnen geweest en kreeg weer een goede massage.

Het is er proper en de ruimtes zijn goed warm, en volgens mij zijn de handdoeken schoon, ik kreeg er een uit de kast en die rook naar wasmiddel.
Er waren twee nieuwe meisjes maar ik heb toch gekozen voor de eigenaresse, soms kwam er tijdens de massage een van de dames binnen want de eigenaresse wou haar dan bepaalde technieken laten zien, ze vroeg wel netjes of ik het goed vond.

Groetjes Hookman
hookman

Re: Brusselsestraat 5, Shangri-la, Maastricht

Berichtdoor tuktuk » 31 Aug 2014 19:10

Ik ben er vorig jaar geweest en tot tevredenheid gemasseerd.
Vorige week hier langsgelopen en daar bleef het bij: de salon bestaat niet meer.
tuktuk

Berichtdoor Klapsigaar » 31 Aug 2014 22:36

Inderdaad: het pand is verkocht en aan de foto te zien met een lege benedenverdieping: zie hier
Jammer, dat wordt opschuiven in het archief.
En met het verdwijnen van deze salon staat Limburg nu zielig en alleen met 0 salons onder aan de ranglijst met Chinese salons (zelfs nog onder Overijssel en Zeeland).
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Berichtdoor verdi » 09 Sep 2014 09:10

Klapsigaar schreef:Inderdaad: het pand is verkocht en aan de foto te zien met een lege benedenverdieping: zie hier
En met het verdwijnen van deze salon staat Limburg nu zielig en alleen met 0 salons onder aan de ranglijst met Chinese salons (zelfs nog onder Overijssel en Zeeland).

Gisteren liep ik door Maastricht en Shangri-la had een lichtbordje met "open" in de étalage. Ik was niet in de omstandigheid om naar binnen te gaan maar zal dat een volgende keer zeker weer doen. Ik zal ook het telefoonnummer van Fang nog even proberen. Overigens, de foto van het beleggingspand dat te koop staat dateert uit 2013. Wordt vervolgd
lekkel
Gebruikers-avatar
verdi

Berichtdoor verdi » 09 Sep 2014 17:56

verdi schreef:
Klapsigaar schreef:Inderdaad: het pand is verkocht en aan de foto te zien met een lege benedenverdieping: zie hier

Gisteren liep ik door Maastricht en Shangri-la had een lichtbordje met "open" in de étalage. Ik was niet in de omstandigheid om naar binnen te gaan maar zal dat een volgende keer zeker weer doen. Ik zal ook het telefoonnummer van Fang nog even proberen. Overigens, de foto van het beleggingspand dat te koop staat dateert uit 2013. Wordt vervolgd

Bovendien staat de naam Shangri-la nog gewoon op het raam
lekkel
Gebruikers-avatar
verdi

Re: Maastricht, Brusselsestraat 5, Shangri-la

Berichtdoor Jira Kotinny » 18 Okt 2014 12:58

Deze salon adverteert sinds een paar dagen als zijnde 'nieuw' op Marktplaats, wellicht betrof de sluiting dan een verbouwing of doorstart. In ieder geval zijn vrijwel alle gegevens hetzelfde gebleven, zie ook de nieuwe link naar de advertentie boven.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Maastricht, Brusselsestraat 5, Shangri-la

Berichtdoor jvcollectie » 26 Mrt 2015 16:05

Nu reeds 3 x in salon geweest.
Tweemaal door bazin,zeer stevige massage gehad,ze heeft redelijk ruwe handen. Maar ze kent haar vak.Aangenaam ervaren
Eenmaal door andere dame,heeft zachtere handen,en geeft niet zo een stevige massage.Maar toch ook zeer aangename ervaring.

Nadeel altijd koud in de ruimte,driemaal geweest om 10.30. maar ging pas open rond 11.00 en éénmaal 11.15 uur.
Toch voor de prijs van 35 euro mag je zeker niet klagen en krijg je waar voor je geld.

Groetjes JV
jvcollectie

Re: Brusselsestraat 5, Shangri-la

Berichtdoor Mahyong » 19 Jul 2019 23:35

Afgelopen week toevallig in Maastricht, gebeld voor een afspraak en naar de salon. Het was druk. Gemasseerd door een jongedame, niet de eigenares. Goede massage. Aan te raden als je in de buurt bent.
Mahyong

Terug naar Maastricht