Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Van Karnebeekstraat 56, Thai Heaven

Berichtdoor Jira Kotinny » 17 Jul 2018 12:21

Thai Heaven Massage
Van Karnebeekstraat 56
8011 JK Zwolle
Tel: 06-15436888

- Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 10:00 – 21:00, zondag gesloten.
Prijzen: vanaf €25 per half uur, €45 per uur, €70 per 1,5 uur, €90 per 2 uur.

"Thai Heaven staat garant voor innerlijke rust"

ThaiheavenZwolle.PNG

Op deze locatie was eerder de eveneens Thaise salon Bua Sawan gevestigd.

1420
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Van Karnebeekstraat 56, Thai Heaven

Berichtdoor Lada44 » 20 Sep 2018 09:00

Ik heb afgelopen week een bezoek gebracht aan deze salon. Voor mij de eerste keer dat ik hier binnen ben. De locatie en interieur is al beschreven onder de vorige eigenaar Bua Sawan. 3 matrassen op de grond gescheiden door gordijnen. Ik had geen afspraak en op de gok binnengewandeld en trof 2 dames aan. “U had gebeld?” Waaruit ik opmaakte dat er een afspraak aanstaande was. Maar de andere dame was wel beschikbaar. Ik wilde een Thaise massage van een uur. De dame sprak Engels en stelde zich voor als Maggy. Nu schrijven we hier op dit forum vaak over de kracht die de doorgaans tengere Thaise vrouwen hebben... Maggy is nogal fors zeg maar, dus even bekroop mij het gevoel of ik er wel goed aan had gedaan. De massage begon met rug en schouders. Met een flinke kracht werden alle knopen gevonden. Maggy hanteert een aan/uit techniek: niks of tranen in de ogen oftewel heel stevig. Duimen en ellebogen worden veelvuldig gebruikt. Technisch goed en ze weet wat ze doet! De benen werden in allerlei posities gelegd en zonder olie gestrekt. Alleen bij het omdraaien vroeg ze of het goed was. Niet erg spraakzaam en van mijn gesteun en gekreun had ze kunnen opmaken dat de pijngrens inmiddels gevonden was. Voorkant benen, strekken, nek en hoofd. Alles zeer zeer stevig. Rechtop zitten en nek en rug nog strekken en klaar. Geen moment ontspanning. Geheel functioneel en grondig. In dat opzicht missie geslaagd. Alles weer los en fris! Ik ben bijna 90kg en kan wel tegen een stootje, maar als je lichter bent zou ik om een soft aanpak vragen aangezien ze in mijn beleving geen tussenstand kent. In ieder geval voor een traditionele stevige massage een goed adres al mag er van mij dus meer gevoel en afwisseling in de behandeling
Lada44

Berichtdoor Mart1980 » 23 Okt 2018 11:06

Nieuwe eigenaar nieuwe kansen. Zoals Lada44 voldoende beschreven heeft is deze salon gevestigd op het adres waar voorheen Bua Sawan gevestigd was.
Interieur is 1 op 1 overgenomen. Hetgeen betekend dat er aan het geluidsoverlast van de Van Karnebeekstraat niks is gedaan.
Als je voorin de salon ligt heb je het idee dat er elke moment een vrachtwagen of scooter de salon kan binnen denderen, niet echt een rustgevende omgeving voor een massage.
Maar er is wel degelijk reden tot blijdschap. De salon heeft tegen de straat drie grote matrassen welke gescheiden worden door gordijnen, echter ook twee massakamer binnen in de salon. Deze zijn interessant :)
Deze kamers zijn afsluitbaar met een deur en doordat ze niet aan de straat liggen wel rustig. Waar bij Bua Sawan geen keuze was, geeft de nieuwe eigenaresse, Sin genaamd, wel de keuze om in deze kamertjes gemasseerd te worden.
De salon is schoon, ruikt lekker naar wierook en heeft een gelegenheid tot douchen in de centrale ruimte achter de balie. Niet helemaal ideaal, maar de douche is schoon, ruim en voorzien van verschillende shampoo en douche crèmepje.
Na het douchen mocht ik van Sin op mijn buik plaats nemen op de massagetafel, waarna het licht gedimd werd en Sin haar massage kon beginnen. Vanaf minuut 1 voelde haar aanrakingen hemels aan.
Ik was met name door deze Sin naar Zwolle getrokken. Ze is de zus van Faa uit Royal massage te Arnhem en bleek dezelfde massage kwaliteiten als Faa te bezitten.
Charmante vrolijke dame, 47 jaar en tenger gebouwd, onderschat haar kracht daardoor niet :wink:. Met name haar gastvrijheid viel op, ze spoedig zich om de olie warm te zetten en mij als klant van alle gemakken te voorzien.
Ze geeft een prachtige ontspanningsmassage, haar handen masseren zeer gevoelig en zijn heerlijk zacht. Technisch zeer bekwaam deze dame, waardoor haar massage één zeer volledig is en twee tot volledige ontspanning leidt.
De achterkant werd inclusief uitvoerige billen massage zeer uitvoerige behandeld, rug onderrug en nek wat steviger, maar nog steeds ontspannen. Bij het omdraaien veel aandacht voor het hoofd, borst en buik wat verrukkelijk was.
Sin wilde na de massage nog tonen dat ze ook klassiek goed onderlegd is. Mijn rug zat vast en op voorstel van Sin nam ik plaats op een stevige matras voorin de zaak.
Ze dartelde heel effectief over mijn rug, zette haar voeten doelgericht op de plekken waar het vastzat. Niet pijnlijk zeker niet, maar na een 20 minuten was de rug helemaal los.
Nadien hoefde ik alleen de ontspanningsmassage af te rekenen, service van de zaak zo liet Sin mij weten.
Al met al een zeer goede massage, de salon prima als je voor de achterste kamers kiest, een adres in Zwolle om te onthouden, kom zeker terug.
De twee andere masseuse welke werkzaam zijn op dit adres, Mickey (mollige dame, met name traditioneel heel goed volgens Sin) en Pla (kleine Thaise, jaar of 35, goede ontspanningsmassage) moet ik zeker nader kennis mee gaan maken :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Matt001 » 24 Okt 2018 16:18

zeg Mart, is dit misschien de Pla uit Siam Arnhem?
Gebruikers-avatar
Matt001

Berichtdoor Mart1980 » 24 Okt 2018 21:43

Matt001 schreef:zeg Mart, is dit misschien de Pla uit Siam Arnhem?

Nee deze dame komt uit een Groningse Salon, Pla van Siam kun je gewoon in Arnhem treffen.
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Knvb » 26 Mrt 2019 18:30

Afgelopen vrijdag ook bij deze salon geweest. De salon is binnen 1 minuut vanaf het station te bereiken. Ideaal dus.
Vooraf douchen in een aparte ruimte vond ik geen probleem.
Me laten masseren door Sin. Sin is zeer slank maar inderdaad zeer krachtig in haar handen.
Persoonlijk hou ik meer van een ontspanningsmassage en dat ging prima naar wens. Ik viel af en toe zelfs in slaap.
Ik had gevraagd of ik in een kamer gemasseerd kon worden en dat was geen probleem.
Na afloop heerlijk douchen en helemaal nieuw weer naar buiten. Thuis als een blok in slaap gevallen.
Sin is zeker de moeite waard en ga zeker weer naar deze salon.
Van lawaai heb ik weinig gemerkt.
Een aanrader.!!! :D
Gebruikers-avatar
Knvb

Terug naar Zwolle