Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Zilverschoon 5, Massage Wiengthai

Berichtdoor Mart1980 » 04 Sep 2017 23:35

johnf schreef:Geweldig goede massage gehad. Ze heeft mijn problemen stevig aangepakt.........................

De spijker op zijn kop. Daar is exact waar het om draait bij Jinlie!!

Sinds mijn eerste ervaring bij deze dame. En ik moet zeggen dat ik ooit twijfels had bij dit adres.... dom dom dom :wink:
Dit forum heeft mij overtuigd om ergens eind 2015 een afspraak met haar te maken, na de zoveelste positieve berichtgeving van Tracker over haar.

Ook afgelopen tijd ben ik kort achter elkaar twee keer bij haar geweest. De massage zoals altijd zeer effectief! Ze doet exact dat wat nodig om je pijnlijke spieren doeltreffend te behandelen.
Haar werkwijze is uniek, de warme stenen en diepe kneden van de (warme) spieren zijn niet alleen doeltreffen, maar ook nog eens heel lekker.
Ze werkt hard en soms op hard en masseert stevig, toch is het ontspannend. Jinlie kan inderdaad wat stug overkomen, maar dat is uitstraling. Van binnen is ze zorgzaam en klantgericht!

Inmiddels ook al enkele keren benoemd geeft deze dame ook altijd een advies mee, mij gaf ze onlangs zelf voedingsadviezen voor tussen de massage door, sorry de frikandel speciaal kan ik niet weerstaan :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Tracker » 24 Mrt 2018 15:09

Ik ben met (grote) regelmaat op dit adres te vinden.
Nu geopteerd voor een zachte ontspannings massage, dit neem ik normaliter nooit bij haar maar de omstandigheden vroegen hier om.
Ik ken haar Thaise massage, haar kundigheid met de hotstones die zijn zoals al eerder aangegeven fantastisch.
Maar nu dus de ontspannings massage, deze begon veel belovend, precies dat wat ik nodig had.
Edoch na enige tijd vond Jinlie een paar knopen, wat stijve plekken en haar massage modem ging weer naar haar normale stevige grepen.
Wat heeft deze vrouw een paar krachtige handen, wat weet ze veel van het menselijk spierstelsel.
Ook nu weer genoten in optima forma!
Tracker

Berichtdoor Mart1980 » 26 Mrt 2018 14:20

Niet alleen Tracker is hier vast klant, ook ik kom hier nog altijd met grote regelmaat en naar grote tevredenheid.
Haar niet aflatende inzet is noemenswaardig. Altijd met grote inzet gaat ze aan de slag met haar hotstones.

Net na haar vakantie was ik één van haar eerste klanten en had een massage voor twee uur geboekt.
Na de gebruikelijke douche en wasbeurt mocht ik op haar bed plaatst nemen en kreeg ik een kop thee aangeboden.
Terwijl ik dit opdronk was Jinlie drukdoende haar stenen en de olie gereed te maken voor de massage. Hoewel Jinlie geen spraakwaterval is kwam een aardig gesprek opgang.
De massage wederom van grote klasse!! De wijze waarop Jinlie met haar stenen de spieren opwarmde en er vervolgens mee masseert was wederom lekker en doeltreffend.
Hoewel ik deze manier van werken al vele malen heb mogen beleven blijft het een zeer aangename ervaring, één die elke massage liefhebbers eens zou moeten beleven.
Er wordt altijd met grote bewondering over haar hotstone massage gesproken, zeker vermeld mag worden dat haar technische grepen en methodes ook uitmuntend zijn.
Jinlie vraagt bijna altijd vooraf waarvoor ik kom en richt haar massage op aandachtspunten, toch vergeet ze niet dat het hele lichaam aandacht nodig heeft.
Aan het einde van de tijd weet Jinlie altijd een zeer volledige massage afgeleverd te hebben. Nooit, nee nooit ga je bij haar weg met een minder gevoel, ik boek meestal direct na de massage mijn volgende afspraak.
Zowel de massage als de ethosrage zijn goed verzorgd, de techniek subliem en Jinlie haar werkwijze altijd doeltreffend. Het TOP adres van Apeldoorn! :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Tracker » 23 Mei 2018 14:10

Ondanks dat ik regelmatig hier te vinden ben blijf ik mij verbazen over de al eerder omschreven "kunsten" van deze vrouw.
En niet alleen door mij maar door alle schrijvers over dit sublieme adres.
Keer op keer weer, weet zij op onverwachte plekken weer een knoop of verstijfde spier te vinden.
Niets dan lof voor deze Linjie.
Ze is nu voor een korte,welverdiende vakantie in Thailand, ik kan niet wachten dat zij weer aan de slag gaat!
Tracker

Berichtdoor Tracker » 14 Jun 2018 14:12

En wederom bij deze vriendelijke vakbekwame vrouw vandaag terecht gekomen.
Het is niet een echte prater, maar het is altijd gezellig bij haar.
Mijn lage rugpijn heeft ze door haar regelmatige massages naar de achtergrond verdreven, hetzelfde geldt voor mijn schouder, ook hier nauwelijks last meer van.
Vandaag dan mijn stijve nek aangepakt, dit gaat wel een paar massages duren hebben we beiden vastgesteld, zeker geen schande om terug te komen, juist niet!
Met een fijn gevoel haar praktijk verlaten.
Tracker

Berichtdoor Kumiko » 09 Aug 2018 15:50

Een tijdje terug - mede dankzij de lovende recensies op deze site- hier ook lang geweest.
Ik had toen behoorlijk last van mijn arm en schouder dus ik dacht misschien is dit wel wat.
Dus maar een afspraak gemaakt voor 2 uur, bij aankomst kennisgemaakt en ze vroeg hoe ik haar had gevonden; “gewoon goed zoeken op internet ”vertelde ik haar.
Wat ik over Linjie heb gelezen klopt allemaal; in mijn geval was de pijn in de arm de volgende dag verdwenen, schouder nog niet maar het zou me niet verbazen dat ze die na een volgende bezoek ook had laten verdwijnen.
Toen ik op de matras liggend aardig door haar “aangepakt” werd zag ze dat ik hierdoor behoorlijk pijn ervaarde, ze grapte toen: “ik zie jou zeker niet meer terug”, ik ben inderdaad helaas nog niet terug geweest maar dat is eigenlijk alleen omdat dit adres niet bij mij om de hoek is.

Massage 9/10
Douche toilet vlakbij aanwezig, hygiëne goed 8/10 , kamer zelf oogt niet echt gezellig (enigste minpuntje) 7/10

Toen ik wegging -ze was over de tijd heengegaan- zat de volgende klant al te wachten
Ik kwam er aan met jas, na afloop was het buiten lekker weer en ik was aardig opgewarmd dus ik dacht die heb ik niet nodig en wilde zo naar buiten gaan.
Dit ging echter niet gebeuren de jas moest aan van haar en dicht!, echt een adres waar de klant koning is, ik ga hier zeker nog eens terug.
Kumiko

Berichtdoor Tracker » 17 Sep 2018 11:34

Ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik hier een bezoek heb gebracht, is ook niet echt belangrijk, wat wel duidelijk is dat ik hier met het grootste genoegen binnen kom.
Ook dit keer weer, een fantastische sessie waarbij ze werkelijk alle registers los trok ondanks dat ik op het eind van haar werkdag mijn afspraak had.
Zij gaf zelfs aan het druk te hebben gehad, maar dit was niet te merken, met evenveel enthousiasme werd ik door haar onder handen genomen, masseren, drukken met hotstones bezig.
En dan haar arsenaal aan tubes en potjes in het mandje wat ze elke meeneemt als ze weer een ander deel van mijn lichaam behandelt.
Ik heb het al eerder gezegd en kan het alleen maar herhalen, dit is genieten in optima forma, wat een geweldige masseuse! :)
Tracker

Berichtdoor Tracker » 25 Feb 2019 11:27

Mijn favoriete massage dame was op vakantie, ik wist het maar had haar hard nodig, door spanning had ik op meerdere p0laatsen haar stevige massage nodig.
Wat was ik blij dat ze weer terug was, een afspraak voor 1,5 uur gemaakt en ze ging er als vanouds tegenaan met haar diverse potjes en tubes.
Natuurlijk ontbraken ook nu haar fameuze hotstones niet, dit was 1,5 uur "lijdend" genieten.
Werkelijk een fantastische sessie en ik kan er weer tegenaan, dank Jinlie, tot de volgende keer.
Tracker

Berichtdoor penkie » 27 Apr 2019 14:44

Ook ik kom hier al jaren, perfecte kleine salon, Jinlie masseert perfect, ze weet mijn klachten
goed te verhelpen, ja, kleine klachten komen er met de jaren.
Diverse salons bezocht, maar kom altijd weer bij haar terug.
Ze zegt dat ze geen reklame meer maakt, mond tot mond reklame, is de beste reklame voor haar.
Jammer voor mij dat ze altijd zo vol geboekt is, moet je ruim van te voren afspreken, ondanks wel eens
moeilijk voor mij is, moet ik dit maar voor lief nemen!!
penkie

Berichtdoor Tracker » 17 Sep 2019 12:38

Alweer enige tijd geleden heeft ze haar naam veranderd naar: Sterk massage.
Jinlie is nu op vakantie en van 30 september weer te boeken.
Tracker

Berichtdoor penkie » 18 Sep 2019 21:27

Volgens mij noemde Linjie, haar salon in het verleden Sterk Massage, en heeft ze daarna haar salon Massage Wiengthai genoemd.
Ze is wat naamgeving betreft, niet even consequent.
Moderator laat het nog maar even staan tot ze weer terug is van vakantie, dan horen we het uit haar eigen mond!!
penkie

Berichtdoor Tracker » 19 Sep 2019 12:34

Even op Google kijken dan zie je dat het Sterk Massage is.
Tracker

Berichtdoor penkie » 04 Okt 2019 13:33

Linjie gesproken en het is als volgt:
Sterk massage, onder deze naam staat de naam bij de KvK geregistreerd.
En daardoor staat deze waarschijnlijk nog zo bij Google genoemd.
Misschien moet Linjie dit zelf wijzigen bij Google, dat weet ik dus niet.
Maar deze naam gebruikt ze niet meer, haar handelsnaam is Wiengthai
wat ook op haar website staat.
Wiengthai Massage, klinkt wat meer "Thais" dan Sterk Massage, vandaar de switch.
penkie

Berichtdoor Tracker » 04 Okt 2019 14:51

Duidelijk dus.
Ik kan alleen maar bevestigen dat haar massages wel sterk oftewel krachtig zijn.
Tracker

Berichtdoor Jira Kotinny » 04 Okt 2019 22:48

Het blijft toch bij Wiengthai? Niks te modereren dus, heel goed :D
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Vorige

Terug naar Apeldoorn