Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Concordiastraat 16, Mona Lisa

Berichtdoor sjarlie » 24 Okt 2011 19:10

Mona Lisa Beautysalon
Concordiastraat 16
4811 NA Breda
Tel: 076-5222922

- Website

Openingstijden: dagelijks van 10:30 tot 21:00. alleen op zondag pas vanaf 12:00.
Prijs: €20 per half uur, €35 per uur.

MonalisaBreda2.PNG

Prima massage. Alin is me favoriet.

Edit Jira 17.2.17: algemene gegevens aangepast.

0179
sjarlie

Berichtdoor Gni » 10 Feb 2012 10:14

Geweest, een paar keer erg lelijke Chinezen rond zie lopen, maar ook een paar dellerige spetters, lekker als dat je smaak is.
Massage's goed, zaak schoon, na afloop thee, en wat te eten, (tenminste in mijn geval) ik weet niet of dat standaard is.

7 dagen 11.00-21.00 uur -zondag iets later, 35 p/uur parkeren betalen

Al met al een 7
Gni

Re: Concordiastraat 16, Mona Lisa, Breda

Berichtdoor josh » 26 Aug 2012 19:29

Ben hier gisteren geweest.
De zaak is inderdaad schoon, de masseuse sprak redelijk Nederlands (naar Chinese maatstaven heel erg goed).

De massage was niet zo best, had het idee dat ze niet goed wist wat ze aan het doen was.
Dacht dat het misschien aan mijn masseuse lag, maar de andere jongens hadden hetzelfde probleem.
Er werd ook gesmokkeld met de tijd, we stonden 10 minuten eerder alweer buiten met zijn allen.

Voor mij is dit geen herhaling waard.

ps: Je moet idd betalen voor parkeren.
josh

Berichtdoor Yang » 27 Aug 2012 06:14

Met de andere schrijvers eens: geen herhalingsgevaar, als je ten minste voor een goede massage komt. Dat wordt hier niet gegeven.
Yang

Berichtdoor sjarlie » 27 Aug 2012 16:12

bent ik niet met je eens maar het hangtr ervcan af wat je wil ik heb masage gehad van aling en die is erg goed.
sjarlie

Berichtdoor sjarlie » 03 Nov 2012 18:35

en laats eeok een nieuwe daar die een taise en alles blijft keurig maar wel een erg mooie vrouw
sjarlie

Berichtdoor Yang » 09 Nov 2012 07:06

Een Thaise bij Mona Lisa?
Heeft ze ook een naam?
En vaste werktijden?
Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, maar dat is misschien een goede reden weer eens te gaan.
Misschien bedoel je die Vietnamese? Want Thais vinden het doorgaans niet prettig voor chinezen te werken.
Yang

Re: Concordiastraat 16, Mona Lisa

Berichtdoor stille getuige » 05 Aug 2020 18:12

Er wordt niet veel geschreven over Mona Lisa.
Gisteren nog eens geweest.
Zoals alle vorige keren prima sfeer.
Massage zelf was deze keer wat aan de zachte kant maar het gehele pakket maat het uitstekend.

Nette zaak. Schone kamers. Niet zo oudbollig en gordijnstof op de tafels zoals je hier en daar ziet.
Handen ontsmetten, temperatuur meten, masker op.
Temperatuur wou niet goed lukken had ik het idee.
Ze herhaalde het een keer of drie en sprak toen haar collega's nog even aan.
Drie dames aanwezig. Altijd mooie dames. Kan niet goed plaatsen waar ze vandaan komen.
Je zou zeggen Chinees en ze spraken ook met mekaar waardoor je niet zou denken dat één van hen ergens anders vandaan komt maar zien er voor mij niet echt Chinees uit maar ja China is groot he.

Deur bleef open maar met gordijntje ervoor. Later ging ie wel losjes dicht.
stille getuige

Berichtdoor sstephaniie » 08 Sep 2020 14:13

Hallo, we lezen uw opmerkingen over de schoonheidssalon van Mona Lisa. Ik ben een beetje verdwaald tussen goed en niet erg goed. Ik zal tijdens mijn bezoek proberen het een beetje door te nemen en ik zal het zelf analyseren. Ik voel me een beetje aangetrokken tot massagetafels, omdat de professionele apparatuur de massages erg goed maakt. Hoe dan ook, ik zal deze plek dit weekend bezoeken.
Goede voortzetting
Ruik beter, beweeg beter, wees beter. :)
sstephaniie

Berichtdoor stille getuige » 23 Sep 2020 21:27

sstephaniie schreef:Hallo, we lezen uw opmerkingen over de schoonheidssalon van Mona Lisa. Ik ben een beetje verdwaald tussen goed en niet erg goed. Ik zal tijdens mijn bezoek proberen het een beetje door te nemen en ik zal het zelf analyseren. Ik voel me een beetje aangetrokken tot massagetafels, omdat de professionele apparatuur de massages erg goed maakt. Hoe dan ook, ik zal deze plek dit weekend bezoeken.
Goede voortzetting

Hallo sstephanie, ben je geweest? Zo ja wat was je ervaring?
stille getuige

Berichtdoor Mart1980 » 23 Okt 2020 12:18

Met enige regelmaat kom ik in Breda en kan het dan vaak niet nalaten even bij Mona Lisa binnen te wandelen. Parkeren in de nabijheid van de salon is eenvoudig. Entree is middels een soort van voorruimte. Daar staan in deze tijd ontsmettingsmiddelen en mondkapjes zodat je voordat je kunt doorlopen jezelf kunt reinigen en beschermende maatregelen kunt treffen. Overigens na deze tijd ook fijn omdat je nooit in de regen hoeft te wachten totdat een masseuse de deur opent.

De salon zelf is gelijk aan de vele chinese salons in Nederland. Weinig sfeervol en niet heel erg schoon. Het geheel komt een beetje smoezelig over. De ontvangstruimte is vooral een hangruimte voor niet werkende masseuses, ze slijten daar hun dag met het vermaakt dat hun tablet hen biedt.

De kamers zijn al niet veel beter, wel schoon, maar simpel ingericht. Er staat een massagetafel, haakje om je kleren aan op te hangen en is voorzien van een kastje waar olie en dergelijke op staan. De kamers zijn allemaal voorzien van een deur, echter hebben ze hier het vreemde gebruik om een doek voor de deuropening te spannen, zodat de masseuse nog wel in contact staat met de overige dames. Rare gang van zaken, daar de geluiden van de gang toch vaak afleiden. Ik vraag dan ook vaak of de deur dicht mag, dit verzoek wordt altijd ingewilligd.

De massage zijn daarentegen wel van goed niveau. Ik ken verschillende masseuses die er werken. Het zijn leuke dames, zien er over het algemeen verzorgd en mooi uit. Mijn favorieten zijn (T)ching en Ana. (T)ching is een vrolijke jonge chinese dames, nog niet zolang woonachtig in Nederland. Daardoor is zij de Nederlandse taal niet machtig, wel praat ze goed mee in het Engels. Haar massage is zeer ontspannen, afwisselend en verrassend genoeg weet ze ook de rug altijd goed los te masseren. Ze masseert niet voor het eerst, dat wordt tijdens een behandeling wel duidelijk. Ana daarentegen spreekt heel goed Nederlands. Het is een dame die een heel eigen mening over zaken heeft, dat zal ze in een gesprek ook zeker ventileren. Ik mag dat overigens graag zien, niet meepraten met de klant maar juist inhoudelijk een goed gesprek durven voeren. Haar massage is ook heel goed, kan uitermate vakkundig masseren. Ze is daarbij sterk in haar handen en geeft dan ook een wat stevigere massage dan (T)ching. Uiteraard kunnen beide masseuses ook heel erg goed ontspannen en zacht masseren wanneer een klant dit wenst. Met de overige massages heb ik nog geen ervaring, domweg omdat deze twee mij tot op heden zo goed hebben verzorgd.

Na de massage is het snel afrekenen en aankleden. Je moet er echt om een glas water vragen. persoonlijk past dat voor mij niet in de lijn van een ontspannen massage. Voor mij is deze salon een optie omdat er leuke en kundige masseuses werken. Ik kom er wanneer ik in Breda ben en een verloren uurtje moet opvullen, speciaal afreizen voor dit adres zou ik afraden.
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Terug naar Breda