Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

A.J. Ernststraat 729, SpaRose

Berichtdoor Jira Kotinny » 13 Feb 2018 19:48

SpaRose, Oriental Massage
Arent Janszoon Ernststraat 729
1082 LJ Amsterdam (Zuid)
Tel: 020-7220070 / 06-18327823

- Website
- Facebook

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 10:00 – 22:00, zaterdag en zondag 10:00 – 21:00.
Prijzen: vanaf €39 per half uur, €59 per uur, €89 per 1,5 uur.

“SpaRose treats you well !”

SparoseAmsterdam.PNG

Naast de bekendere Thaise massagebehandelingen bied SpaRose ook massages gebaseerd op de vier elementen aarde, water, lucht en vuur.
Voor meer informatie, zie de website.

1342
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: A.J. Ernststraat 729, SpaRose

Berichtdoor Cuckoo » 26 Feb 2018 11:46

Dit is duidelijk een zaak voor de verwende klant. Bij binnenkomst krijg je een drankje aangeboden (speciale thee) en kun je keuze maken uit de diverse oliën. De zaak heeft twee gedeelten waar aan de ene kant Thai Yoga massages worden gegeven (4 ruimtes afgeloten dmv gordijnen). Aan de andere kant zijn er drie kamers waarin de diverse tafel massages gegeven worden. Ik had voor de ontspanningsmassage gekozen uitgevoerd door een dame van middelbare leeftijd. Technisch zeer begaafd en zeer op de wensen van de klant gericht. De verwarmde tafel was zeer comfortabel en iets zachter dan ik gewend ben, maar hard genoeg voor de stevigere massages. Na afloop kreeg ik thaise soep met rijst aangeboden, erg lekker! Met een prijs van 65 eur per uur is dit een salon in het hogere segment maar gezien de kwaliteit en de nazorg mijn inziens de moeite waard. Ik kom hier nog wel eens terug.
Cuckoo

Berichtdoor beuk » 05 Mrt 2018 18:49

Ik kan me volledig bij het voorgaande aansluiten.

zeer prettig - ik kom terug
beuk

Berichtdoor Jduke2 » 16 Mrt 2018 17:10

Er zijn maar weinig Thaise salon in Nederland die zo schoon en netjes zijn ingericht. Deze zaak straalt pure professionaliteit uit en levert die ook. Er is een groot team aanwezig , ik zag ook dat daarin ook een manlijke masseur zit en die zorgen er allemaal voor dat je je echt verwent voelt. Vanaf het moment dat je binnen stapt tot dat je weer de drempel weer overstapt naar buiten. Je jas word aangenomen, je krijgt een voetenbad en een kopje thee erbij, er word besproken welke massage het gaat worden en je maakt een keuze ook voor de te gebruiken olie. De aroma massage werd gegeven in een hele schone en warm ingerichte kamer met een aangename verlichting en een zacht zen muziekje op de achtergrond. De aroma massage was er een zoals ik graag ontvang. Met hele lange en langzame slepende halen met toch voldoende druk om de spieren lekker te masseren. Een uur is zo voorbij, de slippers en badjas aan, nog even lekker douchen in een grote schone doucheruimte waar er nog een paar van zijn. Dan ga je thee drinken en eet je een heerlijk verse soep (was een groente soep met dumplings). En dan word er ook nog een schaaltje met olijven en nootjes neergezet. Trek voor je bezoekje hier aan ook voldoen de tijd uit omdat je zo maar een half uurtje to drie kwartier tijd nodig hebt voor de bij komende verzorging. kosten aroma massage € 69,-
Jduke2

Berichtdoor Herris » 13 Mei 2018 13:28

Na de bovenstaande berichten was ik nieuwsgierig geworden dus ik had hier vorige week ook maar eens een afspraak gemaakt. En ik kan de berichten eigenlijk wel kopieeren. Een erg mooie zaak die volgens mij zijn gelijke in Amsterdam niet kent 8) Het is eigenlijk gewoon een luxe wellness center. Ook zeer mooi ingericht, niet echt Thais maar wel warm en modern.

Ik koos voor de Thaise oliemassage, met reukloze olie. Gelegen in een onderbroek van het huis ontving ik van een oudere dame genaamd Uma een prima massage: spaarzaam gebruik van olie, direct al veel aandacht voor de harde spieren in de rug en bovenbenen, uitgevoerd met handpalmen en onderarmen, afgewisseld met wat strekoefeningen. De massage concentreerde zich met name op de achterkant, voorkant alleen nog de benen, afgesloten met een korte hoofdmassage. Toen ik tevreden en loom van de massagetafel stapte zag ik dat ik niet de volle 60 maar zelfs 70 minuten was gemasseerd, een mooie bonus :D

Na een korte douche in een – hoe kan het ook anders – erg mooie en ruime douchecel kreeg ik nog wat te eten en drinken aangeboden: nootjes, fruit, versgeperst sinaasappelsap en een grote kom warme Chinese wonton soep. Sjonge zeg, deze verwennerij heb ik tot op heden nog nergens anders meegemaakt. Je betaalt er met een prijs van €69 dan ook wel behoorlijk voor maar toch, het gaat allemaal heel vriendelijk en relaxed, je wordt echt in de watten gelegd: nog wat extra fruit, nog meer soep meneer?

Toen ik naar buiten liep zag ik dat ik voor het uurtje massage maar liefst 1 uur en 40 minuten binnen was geweest, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Spa Rose is een topzaak dus, die zich zeker richt op de veeleisende en welvarende klant. Het is er geloof ik (nog) wel redelijk rustig, dat zal ongetwijfeld dan toch wel door de hoge prijzen komen. Voor mij daardoor ook geen salon om wekelijks te bezoeken maar ik ga hier zeker wel af en toe terugkomen.

Een aanrader dus, al is het om gewoon maar eens één keer te proberen :!:
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor Cuckoo » 07 Jun 2019 20:53

Onlangs hier een paar keer geweest en het heeft er alle schijn van dat deze zaak momenteel door een wat moeilijk vaarwater vaart. Het verloop van personeel is aanzienlijk en dat was helaas te merken in de kwaliteit van de massage. Erg jammer aangezien de “after care “ met wat fruit en een drankje nog steeds top is. Ik hoop dat de eigenaar spoedig een paar goede stabiele krachten kan vinden, want de schoonheid van deze zaak steekt met kop en schouders boven anderen uit.
Cuckoo

Berichtdoor JayR » 16 Aug 2019 19:49

Leuke en nette zaak om een goede locatie, naast gelderlandsplein.
Massage vond ik van hoge kwaliteit en goede service.
Wel prijzig vergeleken met andere salons, maar wel te begrijpen voor de kwaliteit van de zaak en behandeling.
JayR

Berichtdoor Cuckoo » 07 Feb 2020 10:55

“Mai”, zo stelde ze zich voor. Wat volgende was een uurtje ontspanning. Keurig en professioneel met spaarzaam gebruik van olie; precies zoals ik het hebben wil. Vriendelijke dame. Na een douche, sapje en wat fruit stond ik weer buiten. Kosten: 69 EUR.
Cuckoo

Terug naar Amsterdam