Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Van Heenvlietlaan 9, Leelawadee

Berichtdoor JanT » 21 Nov 2012 16:09

Leelawadee Health Massage
Van Heenvlietlaan 9
1083 CK Amsterdam (Zuid)
Tel: 020-7723889

- Website

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 10:00 - 22:00, zaterdag en zondag 11:00 - 21:00.
Prijzen: €55 per uur, €80 per 1,5 uur.

LeelawadeeAmsterdam.PNG

0267
JanT

Re: Van Heenvlietlaan 9, Leelawadee

Berichtdoor Shootinstar » 13 Nov 2014 19:43

Leelawadee...
Voor mijn gevoel toch een van de betere massagesalons,heerlijk warm en altijd masseuses met een topinzet!
Een uur is een uur,en ze lopen ook niet bij je weg.
Alleen jammer dat je niet even kan douchen...
Shootinstar

Berichtdoor Kratom » 08 Jul 2015 21:06

Ik ben niet geweest maar ik hoor weleens wat. De zaak loopt erg goed. Douchen kan wel als je er om vraagt.
Verlangen zoekt altijd naar iets anders
Kratom

Berichtdoor Lucyliu » 29 Aug 2015 20:27

Met zo een verslag kan ik niets " van horen zeggen"
Gebruikers-avatar
Lucyliu

Berichtdoor Blachelijk » 23 Sep 2015 21:09

Ik ben hier een paar keer geweest in de laatste maanden en er wordt inderdaad heel goed gemasseerd bij Leelawadee. Het is een van mijn vaste adressen geworden voor een stevige massage. De verschillende masseuses die ik heb ervaren waren allen zeer kundig en masseerden met overtuiging. Pijnpunten werden feilloos gevonden en weggekneed. Sfeervolle massageruimtes met matrassen op de grond. Door de open ruimte en afscheiding via doeken is het wel gehorig. Bij keuze voor een traditionele massage worden slippers en badjas voorzien (ondergoed aan). Bij de oliemassage kon ik me zonder problemen geheel uitkleden. Ik vind deze salon persoonlijk zeker een aanrader.
Blachelijk

Berichtdoor Res tau ran » 03 Nov 2015 16:53

Hier vind je massage zoals het bedoelt zou moeten zijn. En dat is in potentie ook duidelijk het geval.

Een paar minpuntjes...

Het is soms moeilijk om, als klant, ook de geestelijke rust te vinden omdat het een drukke salon is met veel komen en gaan van bezoekers.
Toen ik er laatst was, waren er minimaal 5 masseuses in volle concentratie en aandacht hun werk aan het verrichten.

Omdat er gordijnen in een soort vakverdeling verspreid in een grote vierkante ruimte zijn opgehangen, hoor je van alle kanten massage- en kreungeluiden.
Dan ook nog veel buitenlandse (zaken)lieden die de masseuse aanwijzingen in allerlei wereldtalen toefluisteren en het geroezemoes bevindt zich op een soms behoorlijk storend niveau.

Maar ik moet bekennen, hier ben je aan het adres voor een echte vakkundige, misschien wel niet te verbeteren massage.
You win some, You lose some
Gebruikers-avatar
Res tau ran

Berichtdoor Herris » 07 Mrt 2018 20:14

Ik was hier nog nooit geweest, tijd dus om weer eens een nieuwe ervaring op te doen.

In salons waarbij alleen met gordijnen als afscheiding wordt gewerkt kom ik een enkele keer wel vaker maar niet met zoveel matrassen in één enkele ruimte eigenlijk. Ook voor het eerst dat ik, na ontvangst van een badjas, mij in afgescheiden hoek moest uitkleden en daarna een locker kon gebruiken. Eigenlijk wel netjes.

Na plaats genomen te hebben op het (te) harde matras kreeg ik van een jonge en opmerkelijk lange masseuse genaamd Bi een zeer goede massage. Eerst de spieren aftasten zonder olie, daarna met, alles uitgevoerd met stevige grepen afgewisseld met ellebogen, ik kon na afloop alleen maar concluderen dat dit toch wel een van de beste massages was die ik de laatste tijd heb gehad :!: Dat deel van het uurtje was dus prima, alleen - zoals hierboven ook al een paar keer werd geschreven - het geroezemoes werkt enigszins storend. Niet eens zozeer door de aanwezige klanten maar meer van het regelmatig zacht praten en lachen tussen de masseuses onderling, waardoor je met haar eigenlijk ook geen enkel contact hebt. Maar ik kreeg de indruk dat dat in deze stille salon ook juist de bedoeling is.

Een douche was vanwege de weinige olie niet nodig. Wel een kopje thee na die je in een hoekje in je eentje, wederom in stilte, mag opdrinken. Uiteindelijk betalen waarbij wederom weinig woorden werden gebruikt. "Pinnen? 50 euro. Daaaag meneer".

Qua massage een dikke 9, qua entourage een 6. Bij elkaar gemiddeld een 7,5, en dat lijkt me een juiste afspiegeling van het uurtje.
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor Kratom » 08 Mrt 2018 17:20

Herris schreef: masseuse genaamd Bi

Haar naam is Bee.
Dat klinkt toch anders .. (2x)
Kratom

Berichtdoor Jduke2 » 10 Apr 2018 04:52

Herris schreef: "Pinnen? 50 euro. Daaaag meneer".

Hebben zie hier een 10% kortingsactie ? ...de prijzen op hun web site geven 55 en 80 euro aan!

http://www.leelawadee.nl/contact.php

.
Jduke2

Berichtdoor Herris » 10 Apr 2018 15:07

Er hing tijdens mijn recente bezoek een melding dat de prijzen door kostenstijgingen binnenkort omhoog zouden gaan.
Ik denk dat die verhoging op hun site al is doorgevoerd, hier nog niet.
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor Kratom » 10 Apr 2018 18:13

De nieuwe tarieven gelden vanaf 1 april
Kratom

Berichtdoor Jira Kotinny » 11 Apr 2018 20:49

De prijzen zijn nu ook hierboven aangepast, dank voor de info!
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Puffer » 31 Jul 2018 16:31

Hele goede salon.
Denk dat er wel 10 masseuses werken, sommige al jaren wat een goed teken is.
Allemaal goed, maar ik heb mijn favorieten dus bel meestal voor een afspraak.

Kan met die gordijnen inderdaad wat rumourig zijn, en personeel kletst wel eens onderling.
Ook wel klanten die aan de thee zitten en alvast (te hard) met kantoor bellen !?
Maar ik denk dat de meeste klanten hier komen voor een echte Thaise massage.
Blijft voor mij een van mijn beste adressen.

Puffer
Puffer

Berichtdoor Kumiko » 01 Aug 2018 10:39

In het verleden kwam ik hier- omdat ik hier dichtbij in de buurt werkte- bijna wekelijks
De dames die hier werken zijn allemaal gediplomeerd en hebben al jaren ervaring en zijn naar mijn mening alle zeer vakkundig.
Ikzelf ga altijd de voor oliemassage, de Thaise massages worden hier gegeven in een ruimte afgescheiden door gordijnen je hebt hier niet veel privacy en kan inderdaad de buren of de mensen in de wachtruimte horen praten. Hier komen zowel mannen als vrouwen en in de wachtruimte zit je soms samen.
De oliemassages worden in een aparte ruimte gegeven, hier staan twee grote tafels afgeschermd door gordijnen.
Als je geluk hebt is het rustig en lig je alleen anders ligt- en hoor je een buurman of buurvrouw aan de andere kant van het gordijn.
Ik kwam meestal op wat rustigere tijden, maar ik weet niet hoe druk het er tegenwoordig is.
Ik heb hier altijd heerlijke massages mogen ontvangen, de tijd werd altijd ruimschoots volgemaakt, voor en/of achteraf douchen en soms kreeg je nog wat te eten. Omdat ik vaste klant was en altijd 2 uur nam kreeg ik dan een klein beetje korting.
Ik ben hier al een tijd niet geweest, een aantal dames zijn later overgestapt naar Thai Thara en die ben ik daar weer tegengekomen.
Echt een aanrader voor professionele Thaise Massage.
Kumiko

Berichtdoor Puffer » 11 Jun 2019 12:13

Kenmerkend voor deze salon is het grote aantal goede masseuses dat er beschikbaar is.
Maar de laatste maand ben ik al 2x (zonder afspraak) voor niets gekomen want iedereen is bezet.
Opvallend drukker dan eerst.
Mijn advies: eerst bellen.
Puffer

Terug naar Amsterdam