Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Hugo de Grootplein 20, Thailand Dreams

Berichtdoor JanT » 21 Nov 2012 00:10

Thailand Dreams, Wellness Massage Salon
Hugo de Grootplein 20
1052 KX Amsterdam
Tel: 020-6862177

- Website
- Facebook

Geopend dagelijks 11:00 - 20:00.
Prijzen: €30 per half uur, €50 per uur.

ThailanddreamsAmsterdam.PNG

0270
JanT

Re: Hugo de Grootplein 20, Thailand Dreams

Berichtdoor Appelsap » 11 Dec 2012 19:53

Ik was hier vorig jaar. Uitstekende massage gehad en een kopje thee ter afsluiting. De 'ruimtes' worden gescheiden door gordijnen, en kreeg een massage van een niet nederlands sprekende thaise dame, erg vakkundig. €50 voor 1 uur.
Appelsap

Berichtdoor Herris » 18 Jun 2014 21:23

Ik heb zo mijn vaste adresjes en was eigenlijk niet van plan om die met Thailand Dreams uit te breiden, maar ik ben hier onlangs toch ook eens naar binnen gelopen. Een mooie kleine maar vooral traditionele salon. Je moet na binnenkomst eerst door een beetje rommelige voorkamer en dan naar een kleurrijk ingericht middendeel met drie grote matrassen naast elkaar, afgescheiden door lange witte gordijnen. De salon is echt een pijpenla en niet groot, maar dus wel mooi ingericht.

Het was rustig en er liepen als ik me niet vergis een stuk of 4 dames rond, allemaal in bedrijfskledij: lange Thaise zijden rokken en witte shirts, een mooi gezicht. De massage kreeg ik van een erg vriendelijke Thaise waarvan ik de naam helaas niet meer weet. Ik koos niet voor de traditionele massage want dan moet je hier een speciaal ‘pak’ aan en dat wilde ik niet. In plaats daarvan kreeg ik een oliemassage, en die kun je weliswaar ook niet naakt ondergaan maar met de onderbroek aan.

De massage zelf was prima, goed stevig maar niet overdreven hard en besloeg het complete lichaam. De dame had duidelijk ervaring, de te harde spieren aan de bovenkant van mijn rug werden snel ontdekt en goed weggemasseerd. Jammer dat de onderbroek aan moest blijven want het masseren van het middendeel hoort er wat mij betreft ook bij, en dat hoeft helemaal niet met erotiek gepaard te gaan. Maar ok, regels van het huis dus. Ik weet niet of er een douche aanwezig was, er werd erg weinig olie gebruikt dus ik heb er eigenlijk ook niet naar gevraagd.

Al met al was ik zeker wel tevreden, voor het uurtje goede massage betaalde ik €50. Een mooi adres voor liefhebbers van het echt traditionele werk.
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor Lucyliu » 21 Dec 2014 22:52

Ben hier de afgelopen periode 2x geweest voor een trad. Massage. Ontvangst is warm en wordt uitgelegd wat je kan verwachten van de behandeling. Advies was om eerst een half uur een olie massage te doen en daarna een traditionele massage. Voor mij was het de eerste keer, was volgens mij een worstelaar met goede bedoelingen. Wis niet wat mij overkwam heb mij volledig overgegeven aan de masseuse, het heeft geholpen had veel last van mijn benen, was direct een stuk soepeler. Nette salon ziet er verzorgd uit, glaasje water na afloop, je voelt je hier welkom
Gebruikers-avatar
Lucyliu

Berichtdoor Herris » 22 Dec 2014 18:48

Ik was hier een paar weken geleden ook weer en ontving wederom een prima massage, dit keer van Ni. Niet al te hard omdat ik koos voor de ontspanningsmassage met olie ipv de hardere variant, maar deze massage was eigenlijk ook al aardig stevig. Ik ben hier nog maar twee keer geweest maar mijn indruk tot nu toe is alleen maar positief.
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor Herris » 27 Sep 2016 23:25

Tor een jaar geleden kwam ik hier om de paar maanden. Door omstandigheden was ik er al een tijdje niet geweest dus vorige week maar weer eens binnengelopen. De kwaliteit is er nog steeds, ik kreeg er weer een prima massage :D de naam van de masseuse heb ik niet onthouden maar ik had haar al eens eerder gezien, ze is een van de ouderen hier.

Dit is toch een salon om weer eens vaker te bezoeken :!:
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor Rakkertje » 15 Feb 2018 00:27

Ik ben hier meerdere malen geweest in de afgelopen jaren. Prima massages ! Vooral de massages van de oudere vrouw Pon of Pom waren uitstekend maar ze heeft nu al een tijd een eigen zaak in Volendam dacht ik. Het laatste jaar ben ik er dan ook niet meer geweest. Heeft iemand misschien nog recente ervaringen ?
Gebruikers-avatar
Rakkertje

Berichtdoor piet » 15 Feb 2018 10:13

Kom hier regelmatig. Een van de betere en serieuze Thaise massagehuizen van Amsterdam.
Heb geen voorkeur voor wat betreft masseuse van dienst. Ieder heeft een eigen stijl, maar zonder uitzondering weten alle dames goed waar ze mee bezig zijn.
piet

Berichtdoor Klapsigaar » 15 Feb 2018 23:36

Rakkertje schreef:Ik ben hier meerdere malen geweest in de afgelopen jaren. Prima massages ! Vooral de massages van de oudere vrouw Pon of Pom waren uitstekend maar ze heeft nu al een tijd een eigen zaak in Volendam dacht ik. Het laatste jaar ben ik er dan ook niet meer geweest. Heeft iemand misschien nog recente ervaringen ?

Die zaak in Volendam moet dan deze zijn: viewtopic.php?f=1245&t=5719
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Berichtdoor Kees » 05 Apr 2018 10:20

"Knak!" klonk het door de salon nadat Nina de nodige druk had toegepast op mijn onderrug, en toen was het uur nog maar net begonnen.
Het was even afzien op sommige momenten maar met en oh zo goed resultaat. Thaise massage zoals een Thaise massage hoort te zijn. Rekken, strekken, stevig en met kracht. Op de bonnefooi bezocht, maar een afspraak maken voor de volgende keer zal geen overbodige luxe zijn, voor een vroege dinsdagmiddag was er al een behoorlijke aanloop.
Nina viel overigens in, normaal werkt ze alleen op vrijdag en zondag.
Kees

Berichtdoor Herris » 12 Aug 2018 21:36

Vorige week was ik hier weer eens voor een uurtje massage. Een mij onbekende masseuse genaamd Uu (dacht ik te verstaan) gaf mij een uitstekende harde behandeling, grotendeels met olie en tijgerbalsem, met tussendoor de nodige strekbewegingen. Ze schoot in haar enthousiasme een enkele keer te ver door met haar handpalmen en ellebogen maar verder was het prima in orde.

Dit blijft toch echt een goede zaak met voortdurend goede kwaliteit. En ondanks dat je tussen de gordijnen ligt en het er regelmatig druk is ervaar je toch weinig tot geen overlast. Kopje thee na afloop en met soepele spieren en een glimlach weer naar buiten :D
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor peter_vm » 04 Apr 2019 21:08

Ben hier laatst geweest en gemasseerd door Nuna. Een leuke vrouw, spreekt uitstekend nederlands. Je kan merken dat ze een goede massage opleiding heeft gehad.
Veel rekken en strekken. Had last van mijn schouder en die heeft ze uitstekend behandeld. Ook als je last hebt van je gewrichten is dit een goed adres.
peter_vm

Terug naar Amsterdam