Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Overtoom 66, Ton Pho

Berichtdoor Jira Kotinny » 25 Okt 2015 20:50

Ton Pho, Thai Massage & Wellness
Overtoom 66
1054 HL Amsterdam
Tel: 06-85639045

- Website
- Facebook

Openingstijden: dagelijks van 11:00 tot 20:00.

Prijzen: €35 per half uur, €55 per uur, €85 per 1,5 uur.
Gebruik van de sauna voorafgaand aan de massage kost €10 extra.

"Ton Pho betekent 'Boom van Buddha', het is de boom waaronder Buddha zat te mediteren."

TonPho.PNG

Met dank aan Herris voor de aanmelding!

1030
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Overtoom 66, Ton Pho

Berichtdoor Herris » 05 Jun 2017 21:33

Behoorlijk drukke zaak is dit. Ik was er nog nooit geweest, had al een paar keer eerder gebeld maar toen was alles steeds vol. Afgelopen week was er dan meer ruimte voor een uurtje massage.

Na binnenkomst valt direct de warme inrichting op met veel donker hout en goudkleurige gordijnen. Die scheiden achter de ontvangstruimte drie massageplaatsen van elkaar, dus enig zacht rumoer kun je wel eens meekrijgen. Gelukkig had ik daar weinig last van, ook al omdat er voortdurend natuurgeluiden vermengd met new-age geluiden werden afgespeeld. Even wennen, geen muziek dus, maar erg rustgevend 8) Van de drie kordate maar vriendelijke Thaise masseuses bleken er twee alleen Engels te spreken. Zo ook mijn masseuse, een jongedame genaamd Ann. Ik werd verzocht te gaan liggen volgens de nieuwste Amsterdamse massagetrend: met onderbroek aan.

Wat de massage zelf betreft: die was gelukkig zeer goed. Ik gaf geen voorkeur op voor een specifieke soort massage maar wel dat ik vooral mijn stijve rug behandeld wilde hebben. Waarop een erg stevige behandeling van handpalmen maar vooral onderarmen en ellebogen volgde, met matig gebruik van een soort menthol olie. Precies goed, precies op de juiste plekken en nooit te hard. Duidelijk een masseuse met skills dus! :D In de rest van het uurtje volgde vooral veel Thai Yoga-achtige strekoefeningen van benen, armen en wederom rug en schouders. Een prima behandeling. Ann bleek ook een vriendelijke en service gerichte dame te zijn die ongeveer elke 5 minuten vroeg of alles naar wens was, heel netjes.

Douchen kon ook achterin. Wel een nette en schone douchecabine maar daarbuiten tot op schouderhoogte alleen van de rest van de zaak afgescheiden door grote doeken. Dat zag er een beetje onverwacht en provisorisch uit, misschien doelbewust een stukje Thaise strand/jungle cultuur geimporteerd ?

Hoe dan ook ik was tevreden over dit eerste bezoek aan Ton Pho, het is zeker een zaak die kwaliteit biedt. Moet ik wel zeggen dat ik de iets duurdere prijs ten opzichte van de concurrenten er niet echt uithaalde. Maar in de steeds toeristischer wordende Overtoom/Bilderdijkbuurt lijkt er voorlopig geen tekort aan klanten dus dat doen ze dan toch goed.
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Re: Overtoom 66, Ton Pho

Berichtdoor MakMaak » 14 Mrt 2019 22:46

Afgelopen jaar ben ik hier een paar keer geweest. Zoals veel andere recensies al aangeven is dit een prima zaak!
De massages zijn erg goed en de masseuses vriendelijk. Namen heb ik helaas niet onthouden.
Het is er soms wel een beetje gehorig maar dat kan denk ik ook niet anders met een salon met gordijnen tussen de matrassen
Dus ok dat is het enige,verder niets dan lof.
MakMaak

Terug naar Amsterdam