Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Wintersoord 1, Laai Thai

Berichtdoor Jira Kotinny » 19 Apr 2014 20:41

Massagesalon Laai Thai
Wintersoord 1
6511 RP Nijmegen
Telefoon: 06-83655561

- Website

Openingstijden van maandag t/m zaterdag 10:30 - 21:00, zondag 12:00 - 20:00.
Prijzen: 30 minuten €25, 60 minuten €45

"Tussen iedere klant zit een kwartier pauze, zodat een uur ook echt 60 min is. Gratis koffie, thee of frisdrank bij al onze massages."

Afbeelding

0541
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Wintersoord 1, Laai Thai

Berichtdoor thongie » 16 Dec 2014 12:46

Op MAndag avond 15th dec Ik had een lekkere massage door Kim wilde ik wat gemak te krijgen in mijn stijve nek-het werkte
thongie

Berichtdoor nijmegen » 19 Sep 2016 19:39

De laatste recensie van Thongie is al even geleden, en omdat iemand deze site een beetje up-to-date moet houden :D , naar Laai Thai getogen

Verleden week een ontspanningsmassage (het was warm...) genomen bij Laai Thai.
Voor mij de 1e keer: gemasseerd door Lily (wat hebben die Thaise dames toch met de Lelie?). Fijne onspanningsmassage. De onderbroek mag uit, maar verder alles in het nette.
Aardige dame (in haar 40 .... ) die naast Nederlands ook nog Engels praat.

De kamers zijn prima. de douche redelijk, maar verder wel tevreden.
Gebruikers-avatar
nijmegen

Berichtdoor nijmegen » 19 Sep 2016 19:47

Na de goede ervaring met Lily, vandaag wederom naar Laai Thai afgereisd.
Niet gereserveerd, en ik trof deze keer Kim (al eerder besproken door thongie).

Aardige dame (50) die goed masseert, en goed Nederlands praat. Ik vind het toch altijd prettig dat de commnunicatie wat verder gaat dan 'Hallo" "mooi weer"en "daaag" :D
Kim is aanwezig maandag, donderdag en vrijdag. Er schijnen over het algemeen 2 masseuses per dag aanwezig te zijn.
o ja, onderbroek mag gelukkig uit, maar verder alles netjes
Gebruikers-avatar
nijmegen

Berichtdoor Mart1980 » 15 Nov 2016 15:41

Kort maar krachtig. Duur maar erg goed!
Een tien tal keer geweest. De dames zijn vriendelijk en leveren een uitstekende service!
Ik kies hier altijd voor een massage zonder olie maar met warme doeken. Techniek van de dames is uitstekend.
Salon wat klein, maar sfeervol en schoon! Gewoon goed !!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor jokertje4 » 23 Nov 2016 00:48

Enige tijd geleden een massage gehad van een vollere dame. Ik had last van mijn rug en nek. Ze wist alle spieren goed te vinden. Wat een pijnbank; in positieve zin. Goed adres, schoon en redelijke prijs. Onderbroek mag uit, niet meer dan dat.
jokertje4

Berichtdoor Mart1980 » 13 Jul 2017 00:27

Afgelopen vrijdag na een wandeling door de Nijmeegse binnenstad weer eens bij Laai Thai binnengevallen.
Gelukkig was daar Lily die mij opving. De Thaise jonge man achter de balie keek wat verbaast, masas meneer, ja is dat mogelijk knul ? :D

Goed tot de orde van de massage. Mijn laatste bezoek was toch al weer een goed half jaar geleden. Destijds een aantal goede ervaringen, dus ik had een hoge verwachting.....
Lily was de massase van dienst. Deze vriendelijke goedgemutste 40tiger weet hoe de wensen van haar klant om te zetten in een goed zorgvuldige massage.
Vooraf douchen en dan plaats nemen op de tafel voor de massage. Helaas bemerkte ik dat de dame en heer voorin de salon het erg gezellig hadden, erg gehorige en daar kan Mart zich aan ergeren.
Lily masseerde stevig en degelijk, waarbij vooral de rust in haar massage opviel. Ze behandelde het hele lichaam, ongeveer 40 minuten achterzijden, goede rug massage! Bij het omdraaien vooral aandacht voor bovenbenen en armen. Hoofdmassage zacht en ruim aandacht voor nek en hals, lekker! Het uur wat ik geboekt had werd meer dan volgemaakt. Wat ik jammer vond is dat ik niet wat te drinken aangeboden kreeg. Juist nu het warm was had ik dat wel zo fijn gevonden. Ik vind ook dat dit bij een massage hoort, goed drinken is een must na een massage. Misschien vergeten :wink:
Voor hen die de Arnhemse salons gewend zijn de prijs wat aan de hoge kant basis massage voor 50 euro per uur, helemaal gezien de krappe en toch saai ingerichte kamers.

De eindconclusie van dit bezoek, de salon mag op een kleine voldoende rekenen, hen raad ik aan vooral de rust van hun klant te respecteren en enkele sfeer aanpassingen te doen. Lily daar in tegen een ruime voldoende. Helemaal niks op haar massage aan te merken, gewoon goed!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor nijmegen » 07 Nov 2018 23:11

De laatste tijd heb ik Laai Thai weer ontdekt.
De dames kunnen daar allemaal goed masseren, maar mijn favoriet is toch Lily.
Lily geeft een fijne, goede massage. Weet perfect de knopen te vinden, en is een zeer toegewijde masseuse.
Je merkt echt dat zij met aandacht en prima techniek bezig is.
Die toewijding zie je niet overal, maar maakt Lily voor mij een masseuse waar ik vaker naar toe ga.
Gebruikers-avatar
nijmegen

Terug naar Nijmegen