Zou je ons misschien een naam kunnen aanbevelen? Dan ik gewoon een geruchte afspraak maken.
Dank!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
| |||||
Re: Van Peltlaan 309, Mandarin SpaZou je ons misschien een naam kunnen aanbevelen? Dan ik gewoon een geruchte afspraak maken.
Dank!
Re: Van Peltlaan 309, Mandarin SpaZou gewoon eens bellen en een afspraak met Jessica,Rista, Ami of Bency maken
![]()
Re: Van Peltlaan 309, Mandarin SpaKwam hier 6/7 jaar geleden bijna wekelijks. Vaak met Sue (weet niet of zij nog steeds de eigenaresse is?) en ook Naan en Jenny. Zodra ik weer eens in de buurt ben zal ik eens een kijkje nemen en een massage proberen.
Re: Van Peltlaan 309, Mandarin Spa
Zelfde geldt voor mij. Massages van Sue in die tijd waren bijna ongeëvenaard. Naast die van Preeya in Laren natuurlijk ![]() Graag zou ik nog eens een massage van Sue krijgen. Masseert zij zelf nog?
Re: Van Peltlaan 309, Mandarin SpaNee, sue masseert bijna nooit meer. Ze is ook lang niet altijd in Nijmegen. Ze is vaak in de neven vestiging in Uden. Ze doet wel alle schoonheidsbehandelingen, maar of jij daarop zit te wachten
![]() Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Dank voor deze informatie. Ben afgelopen week langsgeweest en gewoon gevraagd welke masseuses aanwezig waren. Toen zei de dame dat ze hen één voor één langs zou sturen om kennis te maken ![]() Dat duurde niet lang, want de eerste was Jessica. Nooit eerder gezien, maar ze stond in het lijstje hierboven en leek mij meteen al de moeite waard. Dat bleek ook wel: professionele uitstraling, wist goed mijn onderrug te behandelen op verzoek, maar is volgens mij niet een meisje van de chit chat. Niettemin een leuke hernieuwde kennismaking hier, volgende keer wil ik de rest van het lijstje leren kennen ![]()
Re: Van Peltlaan 309, Mandarin Spavriendelijke dames goede massage en men neemt alle tijd, kijk uit naar volgende keer
Onderste rij 2e va n rechts is Naan. Wat zijn de andere namen van de meisjes die er nog werken?
Re: Van Peltlaan 309, Mandarin SpaIk heb begrepen dat de meeste leuke jonge meiden die hier nog werkten inmiddels gevlogen zijn.
Re: Van Peltlaan 309, Mandarin SpaIemand hier recentelijk nog geweest? Vind de Hamman massage wel aantrekkelijk, maar als alle leuke dames gevlogen zijn...
Re: Van Peltlaan 309, Mandarin SpaZe namen vandaag ook de telefoon niet op en reageren niet op whatsapp... Zijn ze misschien gesloten?
| ||