Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Rijnkade 141, Kinnaree Massage

Berichtdoor David_S » 04 Apr 2016 11:40

Hey. Ik ben een jaar geleden een paar keer naar Kinnaree gegaan. Ik werd toen gemasseerd door Rose. Na een tijd in het buitenland te zijn geweest kwam ik weer eens langs en toen was Rose er niet meer. Heeft iemand een idee waar zij nu werkt?

Je kunt me ook een PM sturen.

Dank.
David_S

Berichtdoor thongie » 14 Apr 2016 09:04

Has Sara left Kinnarre? Anyone know where she is now?
thongie

Berichtdoor frits » 20 Sep 2016 14:16

thongie schreef:Has Sara left Kinnarre? Anyone know where she is now?

Sara was on holiday she is back
frits

Berichtdoor thongie » 23 Sep 2016 10:47

Dank u wel
thongie

Berichtdoor frits » 10 Okt 2016 08:18

sara werkt inmiddels bij Kinnaree in Doetinchem
frits

Berichtdoor Canim » 10 Okt 2016 12:40

Ik zie dat je weet dat Sara in Doetinchem werkt.

Vraag... weet je wie er nog meer werkt in Doetinchem?

Kusa.. die is daar weg! ( volledig voor haar zelf aan het werk)

Werkt Fon ook nog in Doetinchem. ( lief klein vrouwtje )

groetjes Klompenhans
De kunst van een goede ontspanningsmassage is:
Het lichaam helemaal te laten ontspannen,
om het vervolgens mee te nemen op reis,naar een wereld vol prikkelende fantasie.
Canim

Berichtdoor thongie » 19 Dec 2016 17:07

Well today Monday saved up some money , booked a massage , got there and they had double booked or not booked me in. Can you come back at 17.00? What would I do spend euro's more on car parking and have 1.5 hours to kill. Ah maybe go somewhere else for a massage! I have made up my mind not to return here.
thongie

Berichtdoor Gerrit » 22 Mrt 2017 10:07

Ik kom met enige regelmaat bij Kinnaree Arnhem en de laatste tijd meer bij Kinnaree Doetinchem. Bij beide salons heb ik een redelijk volle stempelkaart opgebouwd en die wilde ik gisteren in Arnhem verzilveren. Daarom had ik mijn kaart uit Doetinchem meegenomen om die samen met de Arnhemse kaart te combineren. Ik had me voorgenomen om mezelf te tracteren op een heerlijke massage van 2 uur die me maar 1 uur zou kosten. Op dit vooruitzicht zat ik me al een paar dagen te verheugen maar helaas....
Uit eerdere reacties had ik al begrepen dat deze salon zijn administratie slecht op orde heeft en dat bleek ook nu weer. Mijn laatste bezoek in Arnhem dateerde van 3 maanden geleden en mijn kaart bleek onvindbaar. Ook vreemd was dat er maar een 20 tal kaarten waren, er moeten toch meer kaarten zijn. Na een lange discussie kreeg ik op mijn Doetinchemse kaart slechts 1 bezoek bijgeschreven en schiet ik er dus 5 bezoeken bij in! Ze wilden me niet op mijn woord geloven terwijl ik me toch tot de goede klanten reken. :evil: Hiervoor moest ik maar contact opnemen met de eigenaar. Ik neem aan dat de eigenaar ook deze recensies leest dus ik vraag hem/haar om op mijn bericht te reageren. Ik heb even overwogen om meteen om te keren maar dat toch maar niet gedaan. Wel een heerlijke ontspanningsmassage gehad van Noen, een schitterende vrouw! :D
Gerrit

Berichtdoor Gerrit » 22 Mrt 2017 10:19

Nu ik toch de zeurpiet aan het uithangen ben dan nog een ergernis.
De kwaliteit van Kinnaree staat absoluut niet ter discussie maar naast de slechte administratie toch nog een ding.
Sinds kort loopt er een actie van €39 per uur voor alleen vrouwen! Een korting van maar liefst €16. Waarom alleen voor vrouwen? Te gek voor woorden! :evil: :evil: :evil:
Gerrit

Berichtdoor thaithau » 22 Mrt 2017 16:08

Gerrit schreef:Een korting van maar liefst €16. Waarom alleen voor vrouwen?

De clientèle bestaat hoofdzakelijk uit mannen ... maw het kost ze niet te veel ...
thaithau

Berichtdoor oortjes » 22 Mrt 2017 18:33

Waarschijnlijk denkt men dat mannen voldoende komen en vrouwen nog wel wat meer kunnen komen. Bij Siam zie ik meer vrouwen dan bij Kinnaree, dus kan me er wel wat bij voorstellen.
Dag allemaal! Ik ben weg.
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor oortjes » 24 Mrt 2017 17:18

Vandaag was ik zonder korting ook weer bij Kinnaree. Ik ken het als salon met continue kwaliteit, maar dat viel vandaag wat tegen.

"Wat vind je van mijn lippenstift?" hengelde de masseuse naar een complimentje. Ik houd er niet van, maar gaf een wat wenselijker antwoord om het gezellig te houden. Dat leverde mij ook een compliment op: "Jij bent een sexy man mooi slank."

De massage begon met rugmassage. Die was goed, maar werd na een half uur wel wat eentonig. Ze vervolgde met mijn benen, wat ze erg goed deed. Na het omdraaien was het uit met de pret. Ze gooide ee handdoek op me en volgens mij probeerde ze er vervolgens doorheen te drukken. Geen idee wat het moest zijn, maar massage was het niet. Op mijn vraag op de huid verder te masseren, kwam een weigering. Wel bood ze me een hoofdmassage aan. Uit vrees dat ze daar ging proberen door mijn haar heen te drukken, heb ik dat geweigerd. Ik heb me weer omgedraaid, nog tien minuten rugmassage was in deze omstandigheden een aanvaardbaar risico.
Dag allemaal! Ik ben weg.
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor Bolknak » 25 Mrt 2017 01:13

Had een vergelijkbare ervaring alhier. De massage was technisch gezien tamelijk prut ('ja, heb massage hier geleerd, is goed?') Maar de tarieven liggen onbegrijpelijk hoog. Ik kom er niet meer.
Bolknak

Berichtdoor Gerrit » 25 Mrt 2017 07:19

Wat mij betreft alleen maar positieve ervaringen wat de kwaliteit van de massages betreft. De administratie blijft een probleem. Meestal ga ik tegenwoordig naar Kinnaree Doetinchem en een enkele keer Arnhem. En wat mijn verloren stempelkaart betreft...... Gisteren weer in Arnhem geweest en toen kwam de dienstdoende masseuse met een enorme stapel kaarten waar ik mijn kaart nog eens in kon opzoeken. Dit stemde me al optimistisch omdat het er de vorige keer maar een stuk of 20 waren. En ja hoor mijn kaart zat er bij! Maar toen diende zich het volgende probleem aan. Twee kaarten die ik wilde combineren en meer dan goed waren voor een gratis massage. Hier wist de masseuse niet mee om te gaan. De grote baas was met vakantie dus dat kon echt niet. Ik vermoed ook dat hier sprake is van een cultuurverschil. Ik denk dat in de thaise cultuur alleen de baas beslissingen neemt dus ik heb het haar maar niet kwalijk genomen. Een zalige massage gehad van Fany.
Gerrit

Berichtdoor dirk.joost » 29 Mrt 2017 19:31

Nou ik werd vandaag ook dubbel verast. Ik kreeg een massage van een dame die ik nog nooit had gehad, namelijk van een 'Dah' of 'Bah' . Ze was best wel chagrijnig. Ze masseerde wel redelijk goed, maar echt vrolijk was ze niet. Tevens begon ze te mopperen dat ik niet zo'n goede klant was en de meisjes netjes moest behandelen.. Ik helemaal helemaal verbaasd, kom al 10 jaar daar (met wisselende ervaringen), maar dit sloeg alles. Ik vroeg waar ze dat op gebaseerd had, ja zegt ze...ze had veel over me gehoord..Na ja.. Ik altijd dikke fooien geven, iedereen in zijn waarde laten en vooral altijd gefocused zijn op een goede massage. Ik had al eens (echt wel 8 jaar geleden ofzo) geklaagd bij de baas (Som) over een slechte massage en inderdaad dat heb ik toen wel eens, in mijn ogen terecht gedaan en dat toen ook netjes vergoed gekregen. Afijn, je raadt het al, door de toon setting, was de massage niet echt plezierig. Ik nog wel een paar keer vragen of ze nu boos was of zoiets, maar dat was ze niet, maar ze vond dat ze mij de waarheid moest zeggen.. :shock:
Afijn, na afloop kwam ze bij me, met een oude stempelkaart (ik heb er wel een stuk of 3 a 4 volgens mij inmiddels) of ik die wilde aftekenen.. Kortom, ik ben nog wel een beetje verrast naar huis gegaan, want de massage was dit keer gratis... Kortom, ik weet eigenlijk niet goed was ik met deze situatie aan moet.. V :x
dirk.joost

VorigeVolgende

Terug naar Arnhem