Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Rijnkade 141, Kinnaree Massage

Berichtdoor Maximilian » 19 Nov 2012 18:06

Kinnaree Massage
Rijnkade 141
6811 HD Arnhem
Tel: 026-7370060

- Website
- Facebook

Openingstijden: dagelijks van 11:00 tot 22:00.
Prijs: vanaf €50 per uur.

gevel1.jpg
gevel1.jpg (65.39 KiB) 14614 keer bekeken

Deze salon heeft een tweede gelijknamige vestiging aan de Terborgseweg 55 te Doetinchem.

0017
Maximilian

Re: Rijnkade 141, Kinnaree Massage

Berichtdoor Jorisvandalen » 02 Aug 2014 19:28

Mooie salon, hele goede massage gehad. Probleem is een beetje het parkeren en de hoge prijs. Masseuse meer dan vriendelijk en gastvrij.
Jorisvandalen

Berichtdoor oortjes » 12 Okt 2014 13:28

Enige tijd terug ben ik hier ook weer eens naar binnen gestapt, na wat gedoe met afspraken enkele maanden terug. Het blijft een erg mooie salon, met ruime, nette kamers, goede douches en natuurlijk een uitgebreid aanbod aan massages. Weliswaar heeft Siam aan de Steenstraat het nog luxer met douches op de kamer, maar deze twee salons blijven toch samen de meest luxe van Arnhem.

De masseuse die ik had was vriendelijk, ik schatte haar midden dertig. Ik had gevraagd om een zogenaamde Lamai Ontspanningsmassage. Deze is wat duurder, maar dan krijg je wel een heerlijke zachte massage. Voor de duidelijkheid: het is wel een echte massage, geen partijtje aaien. Ze beheerste deze kunst uitstekend, verdeelde de aandacht ook goed over voor- en achterzijde.

Na afloop vroeg ze of ik de volgende keer bij haar wilde reserveren. Haar naam ben ik alweer vergeten, dus dat gaat niet lukken. Het is ook niet zo dat ze veel beter was dan haar collega's, dus een volgende keer neem ik toch de gok weer.
Dag allemaal! Ik ben weg.
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor thongie » 28 Jan 2015 01:34

Hier geweest voor vele jaren. Ik boekte een masseuse arriveerde en ze was bezig met iemand anders- ik niet terug zal gaan in de nabije toekomst. Feel let down
thongie

Berichtdoor Gni » 28 Jan 2015 06:50

Van de vorige recensenten krijg ik de indruk dat dit zo’n dertien in een dozijn salon is.
Tussen 2012 en heden is weinig geschreven over deze salon, en wat ik lees is niet erg bemoedigend.
Het parkeren van je auto schijnt niet mee te vallen, de prijzen zijn hoog in vergelijk met andere salons, afspraken komen ze niet na, en het massage niveau van de masseuses is van dien aard dat zelf de naam van de masseuse niet memorabel is.
Als dit het meest luxe niveau van Arnhem is, dan huiver ik voor de andere salons in deze metropool
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor oortjes » 28 Jan 2015 19:51

Gni schreef:Als dit het meest luxe niveau van Arnhem is, dan huiver ik voor de andere salons

Onterechte conclusie, Gni. Ik lees drie recensies, waarvan één gaat over een niet nagekomen afspraak. Toegegeven, afsprakenbeheer is geen sterk punt bij Kinnaree. Dat noemen zowel Thongie als ik. Joris is zeer positief, ik verder ook. Het is me dan ook niet duidelijk waar je huiver vandaan komt. Wat sterk is, is continue kwaliteit van massages. Net als bij bijv. Siam, zal je er nooit een slechte massage krijgen. Parkeren kan gewoon in de parkeergarages in de buurt. Dat kost geld, maar is niet anders dan in andere grote steden.

De andere salons doen niet onder voor de kwaliteit in andere delen van het land. Sterker nog, het gemiddelde is aanzienlijk beter dan bijv. de Chinese salons in Utrecht,

oortjes schreef:Het blijft een erg mooie salon, met ruime, nette kamers, goede douches en natuurlijk een uitgebreid aanbod aan massages.
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor corriendo » 28 Jan 2015 20:02

Ik ben hier eind 2013 geregeld geweest (in die zin dat ik een spaarkaart vol gemaakt heb). Mijn bijdrages daarover hebben de overgang naar het nieuwe forum niet gehaald.
Al met al zeker geen slechte salon (een jaar terug althans). Kundige dames en altijd tevreden weg. Alleen over-priced vergeleken met de randstad en een ridicuul roulatie-systeem. Dat wil zeggen dat als je niet vooraf telefonisch reserveert, je niet kunt kiezen en iemand krijgt toegewezen, ook al zijn er vijf beschikbaar.
corriendo

Berichtdoor Gni » 29 Jan 2015 01:45

Mijn mening baseerde ik op de eerder gelezen recensies, ik ben er nooit geweest.
Nu lees ik een ervaring van Corriendo, binnenlopers kunnen niet kiezen.

Al met al, massages lijken wel goed, maar het beleid kan beter
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor oortjes » 05 Feb 2015 22:58

Ik hoorde vandaag dat Kinnaree ook een salon in Doetinchem gaat openen.
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor Arnhem19 » 11 Feb 2015 15:27

Ik kom hier nu ruim 5 jaar
1 keer per maand altijd dezelfde masseuse Nina
Absoluut prima salon. Alle tijd en prima massage.
Inderdaad iets duurder dan de anderen.
Maar hier na 9 keer de 10e keer gratis en niet pas na 10 keer :D
Helaas hoorde ik vandaag bij het maken van een afspraak dat Nina er niet meer werkt.
Weet iemand waar ze naartoe is gegaan.
Salon verder een aanrader.
Arnhem19

Berichtdoor oortjes » 11 Feb 2015 19:24

Nee, ik ken Nina wel. Inderdaad is het een leuke meid, zeker ook een goede masseuse.
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor thongie » 12 Feb 2015 11:27

Ik heb ken haar sinds de salon opende net Som en haar. Ze wilde me vertellen dat ze niet wilde haar hele leven te masseren. een van de beste die ik zal haar missen. Misschien zullen ze terug in een aantal maanden
thongie

Berichtdoor oortjes » 17 Feb 2015 19:10

oortjes schreef:Ik hoorde vandaag dat Kinnaree ook een salon in Doetinchem gaat openen.

Het adres is:
Terborgseweg 55
Doetinchem
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor Jira Kotinny » 25 Feb 2015 16:36

oortjes schreef:
oortjes schreef:Ik hoorde vandaag dat Kinnaree ook een salon in Doetinchem gaat openen.

Het adres is: Terborgseweg 55 Doetinchem

Bedankt, de zaak staat er inmiddels bij.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor tapsy123 » 25 Feb 2015 20:45

Heren wandelaars,

Kinnaree is goedkoper als gedacht.

Mag ik vragen waar u heeft gevonden dat het 30 euro duurder is per half uur langer?
Uiteraard is anderhalf uur 75 euro als het uur tarief voor de massage 50 euro is. Echter, Kinnaree Massage biedt verschillende soorten massages, met daarbij verschillende uur tarieven.
Ik heb de folder bijgevoegd met hierin de actuele tariven per massage soort. Kinnaree massage heeft een nieuwe salon geopend in Doetinchem, daar zijn tot 14 maart 2015 kennismakingstarieven van toepassing.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

M.v.g.,
Michelle Andriessen.
Kinnaree Massage.
Bijlagen
Kenningsmakingsaanbieding Kinnaree massage _Pagina_9.jpg
tapsy123

Volgende

Terug naar Arnhem