Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Oude Oeverstraat 11-A, Wansabai

Berichtdoor Matt001 » 04 Jun 2020 12:16

Ook hier ben ik kort geleden geweest en door Nancy gemasseerd. Erg goede massage hier, heb van een uur naar 90 min. verlengd. Aangegeven dat de schouders pijn deden en die kregen vervolgens de nodige aandacht. Een van de betere massages van de laatste tijd. Douche op de kamer nu ipv de gang, of nog langer geleden de kelder is een grote vooruitgang. Blijf niet alleen op de Steenstraat, dit is echt een alternatief!
Gebruikers-avatar
Matt001

Berichtdoor Mart1980 » 10 Jun 2020 14:40

Matt001 schreef:Ook hier ben ik kort geleden geweest en door Nancy gemasseerd. Erg goede massage hier, heb van een uur naar 90 min. verlengd. Aangegeven dat de schouders pijn deden en die kregen vervolgens de nodige aandacht. Een van de betere massages van de laatste tijd. Douche op de kamer nu ipv de gang, of nog langer geleden de kelder is een grote vooruitgang. Blijf niet alleen op de Steenstraat, dit is echt een alternatief!

Absolut waar, Wansabai is een goed alternatief voor de steenstraat. Met Nancy hebben ze een goede kracht aan het werk in de salon. Nancy is een oude bekende voor vast Manora klanten. Ze was daar altijd één van de beste.
Nu ze in Wansabai werkt zal ik haar zeker vaker bezoeken dan in het oude Manora. Door verschillende redenen, die na verkoop van de salon niet meer relevant zijn, kwam ik niet graag bij Manora.

Nancy is een goedlachse en ietswat pittige Thaise dame. in elk geval weet ze goed wat ze wil en zal haar mening zeker ventileren. In de goede zin van het woord. Als ze vindt dat je bijvoorbeeld teveel praat tijdens de massage terwijl zij zich even wil concentreren dan zal ze dit zeker zeggen. Zeker ook wanneer ze vindt dat je het lichaam verwaarloost of te druk met werk bent, heeft ze haar wel goed bedoelde mening klaar. Ik vindt het wel leuk zo’n pittig dametje. Haar hart zit op de juiste plaats en met haar mooie ogen en lieve gezicht mag ze tegen mij alles zeggen.

Haar massage kwaliteiten zijn bovengemiddeld. Ze kan zowel technisch als ontspannen zeer goed masseren. Tijdens de ontspanningsmassage zal ze niet snel aaien, ze doet dit met de nodige kracht waarbij het toch een heel ontspannen geheel wordt. Technisch is ze het gewoon heel goed, ze weet wat ze doet en behandeld klachten vanuit ervaring en inzicht. Ik kan niet anders dan concluderen bij mij als masseuse uitstekend werk levert.

Aan de salon heb ik al enige lovende woorden gewijd. De eigenaresse doet haar best een mooi team te vormen. Toch is mij duidelijk dat dit tijd nodig heeft en dat het management nog wat ervaring moet opdoen. Vooral het ontvangst mag allemaal wat minder zakelijk en vooral vriendelijker. Zo hou ik ervan om om een masseuse te vragen die kan inspelen op klachten. Heb ik rugpijn dan heb ik iemand nodig die weet welke behandeling nodig is en geen ontspanningsmasseuse. Heb ik ontspanning nodig, dan heb ik iemand nodig met zachte handen. Wansabai past de Siam stijl toe en je krijg geen keuze in welke masseuse het beste past bij de behandeling. Wie next in line is wordt toegewezen. Nu hoef ik de masseuse zelf niet te kiezen, maar ik heb wel graag dat er een masseuse gekozen wordt die kwaliteit heeft die past bij de behandeling waarom ik vraag. Enigszins begrijp ik de werkwijze, anders komen sommige dames niet aan hun afspraken. Maar een salon die gericht is op het bieden van service op maat bij klachten of stress zouden toch meer oog moeten hebben voor de kwaliteiten van de masseuses en deze inzetten daar waar dat wenselijk is. We zetten een spits ook niet op het doel, althans niet als we een wedstrijd willen winnen. Aan dames die weinig aan afspraken toekomen zou ik eerder het advies willen geven hun service te verbeteren.

Ik stop maar met schrijven, want merk dat het ‘rondje werken’ mijn blijft irriteren en ben er al vaker over uitgeweid. Ik merk alleen bij Wansabai dat er niet erg vriendelijk wordt gereageerd op de vraag of een masseuse voldoet. Thaise vrouwen kunnen hun non verbale houding en bijpassende gelaatstrekken slecht maskeren, dit in samenhang met de (in het thaise) gevoerde discussie tussen de dames geeft mij soms het gevoel niet welkom zijn. Ik pas in mijn eigen bedrijf de filosofie toe dat de klant (bijna) altijd gelijk heeft. Een klant mag ongelijk hebben, maar dat mag niks afdoen aan de klantvriendelijke benadering en communicatie houding jegens hem. Iets wat sommige Thaise dames nog moeten leren. Ook hier ken ik de kanttekening van slecht nederlands spreken en de culturele aspecten. Wansabai is rustig en ligt in een uithoek van het centrum. Is niet zo zichtbaar als de salon in de Steenstraat. Over de reputatie van het oude Suk Jai op dit adres nog maar niet te spreken. Wil het management dat de salon snel een gevulde agenda krijgt, dan zullen ze mijns inziens op gebied van klantvriendelijkheid en het soepel omgaan met de klantwens anders om moeten gaan. Ze zijn (nog) niet Siam die het zich kan veroorloven dat klanten de tent links laten liggen. De salon heeft alles om een uit te groeien tot een bekende naam in de massagewereld, nu werken aan klantvriendelijkheid en het inspelen op klantwensen!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Tony » 10 Jun 2020 15:36

Na alle voorgaande beschrijvingen heb ik gisteren ook maar eens een afspraak gemaakt met Nancy. Vandaag ben ik geweest. Ik moet zeggen, gelijk bij de eerste handelingen aan mijn voeten dacht ik "heerlijk". Het was echt een heerlijke en fantastische massage. Nancy vroeg waar ik last van had. Ze heeft dat goed opgepakt tijdens de massage. Fijne meid en .......... ik zag alleen maar hele mooie dames :shock: Ze gaan mij vaker zien en ..... de volgende keer met ....?
Tony

Berichtdoor Mamad74 » 08 Jul 2020 18:55

Na lange tijd geen massage toch maar even langs bij Sarah om dubbel gevouwen te worden en over je heen te laten lopen. Goed gekraakt n gestrekt een goede stevige massage is niet voor iedereen maar ik hou er wel van. Volgende keer ook maar een ontspanningsmassage er achter plakken..
Mamad74

Berichtdoor Mamad74 » 28 Jul 2020 13:08

Soms gaan er dingen langs je heen. Dacht ik pak even een massage van nancy, was ze er niet. Bleek ze die dag in Hilversum in de andere salon die ze net geopent hebben.. Op de site gekeken en ja hoor staat dat ze er nog een hebben, volgende keer maar bellen dan weet ik waar ze is :lol: :lol: collega heeft me ook goede massage geven.
Mamad74

Berichtdoor klaasjev » 05 Aug 2020 20:17

Ben hier zelf recentelijk ook weer een aantal keer geweest.
Bij Nita, Nancy, en een andere dame waarvan ik de naam vergeten ben te vragen.

Alle drie de keren goede massage, goede opbouw en tijd netjes volgemaakt.
Zeker als het weer eens druk is in de Steenstraat is dit een zeer goed alternatief.
klaasjev

Berichtdoor RakSiam » 25 Sep 2020 20:43

Vraagje voor de recensisten hier.

Ik zie al een paar keer staan dat het "alternatieven" zijn voor de salons op de Steenstraat.
Moet ik er dan vanuit gaan dat dit allemaal tweede keus is?
RakSiam

Berichtdoor Cuckoo » 25 Sep 2020 22:14

Nee, integendeel. De therapeuten zijn veelal voormalige medewerkers van Siam en dergelijke. Zelfde kwaliteit massage, maar minder gehaast en meer aandacht voor de klant.
Cuckoo

Berichtdoor cor1006 » 25 Sep 2020 23:30

Wansabai is na de vernieuwing van het interieur en de plaatsing van douches gelijkwaardig aan de ‘Steenstraat’ salons. Bereikbaarheid is misschien wat lastiger, maar ondanks dat zijn ze gelijkwaardig aan de salons in en rondom de steenstraat. ( Siam reken ik hier niet bij. deze salon is door het niet nakomen van meerdere afspraken een no go area geworden ).
cor1006

Berichtdoor Kilig » 26 Sep 2020 05:36

Gisteren zonder afspraak aan komen lopen bij Wansabai in Arnhem. Toen het net geopend was (lees overgenomen) een uitstekende behandeling van Nadia gehad. Daarna een andere, maar ook nog erg goed, doch iets minder dan Nadia. Toen weer Nadia gekozen. Als 4e massage een oudere dame gehad die er duidelijk geen zin in had, was ronduit slecht. Na die slechte keer lang niet meer geweest, tot begin deze maand, want ik was deze maand jarig en wilde met de aanbieding wel weer eens een poging wagen. FB pagina:

"Ben u in de maand september jarig, dan hebben wij een mooie aanbieding voor u. Boekt snel via onze website of bellen naar onze telefoonnummer om afspraak te maken. Krijgt u op alle behandelingen 10 procent korting."

Das mooi! Dus ik kwam begin september binnen, liet mijn rijbewijs zien waarvan de receptioniste een foto wilde maken voor de baas. Ik zeg ho eens even. Dat mag ik niet toelaten van de Nederlandse wet en ook ben ik dan onverzekerd bij identiteitsfraude. Dus geen foto, wel 10% korting.

Na de mislukte kruidenstempelmassage van de week bij Laai Thaai Nijmegen waar de prijs spontaan van 40 naar 50 euro ging toen ik eenmaal binnen was en bleek dat het bordje aan de gevel met aanbieding oplichting was, lees er hier alles over: https://www.orientaalsemassages.nl/viewtopic.php?f=148&t=1940#p39821

Besloot ik nog voordat september om was nog even een kruidenstempelmassage bij Wansabai Arnhem te halen. Ineens waren de regels anders. Nu ineens was de 10% korting alleen maar precies op je verjaardag geldig. Dus ik zeg 1) dat staat niet op je FB aanbieding 2) ik was hier 3 weken geleden en toen was het allemaal prima. Krijg ik te horen dat de aanbieding maar eenmalig genoten mag worden. Ik zeg: dat staat ook niet op je FB aanbieding.

Bij onduidelijkheid in aanbiedingen vind ik dat het in het voordeel van de consument zou moeten worden uitgelegd zoals elke fatsoenlijke ondernemer zal doen. Die receptioniste bleeft voet bij stuk houden, terwijl 3 werkloze dames op een bank al zenuwachtig werden om een klant mis te lopen. Ik vroeg nog een keer heel duideijk: dus geen korting? Bij nee, heb ik me omgedraaid ben ben weggelopen. Daarna begon een kakefonie tussen de dames in een Oosterse taal die ik nog meekreeg. Die zullen ook wel gebaald hebben dat ze over luttele euro's een klant misliepen.

Bij mijn weten is Arnhem per capita de stad met de grootste dichtheid van Oosterse massagesalons, dus genoeg anderen om uit te kiezen. Ik was weg.
Voordat mijn critici me weer gaan verwijten dat ik te negatief ben; ze halen een klant binnen met een bepaalde verwachting en dan komt die korting niet. Dat stoort me. Het gaat me niet per se om 5 euro meer of minder. Het gaat om transparantie en eerlijkheid. Als het al zo begint, dan heb ik er geen vertrouwen meer in. Ze proberen me gewoon te piepelen en daar pas ik voor.

Dus ik liep rustig door naar Rozentuin Arnhem op 2 minuten.

Om te eindigen met iets positiefs: Wansabai heeft de mooiste, ruimste, prettigste douche in de regio Nijmegen/Arnhem. Je zou zelfs nog een koe in de gangdouche kunnen wassen, zo ruim opgezet. De douches in de kamers zijn kleiner. Ik liep altijd graag de gang op om daar de douche te pakken.
Lees al mijn avonturen: viewtopic.php?f=572&t=8359
Gebruikers-avatar
Kilig

Berichtdoor raarts2 » 07 Okt 2020 08:32

Na wat appen en bellen een afspraak gemaakt met een vd masseuses. Ik was al lang niet door haar gemasseerd en leek me wel weer eens leuk, naast Bonny en andere.

Kom keurig op tijd, altijd vriendelijk... Geen bijbedoelingen oid.

Sta ik me om te kleden komt de masseuse boos binnen dat iemand anders mij ging masseren. Ik heb geen idee waar dit vandaan komt, maar ik snap niet wat er daar aan de hand is. Ik denk dat ze net binnenkwam en niet direct aan de slag wilde (was 12:30). Maar de boze onvriendelijke toon, ik schrok daar van... Werd nog flink afgesnauwd dat ik wel even eerst een afspraak moest maken... Ook al had ik een afspraak gemaakt. Nou, ja..

Is dat dan de manier . Waarschijnlijk gaat het wel goed met deze salon dat ze zich zo kunnen gedragen.
Ik heb me aangekleed en ben gegaan. Als ik boos op de tafel moeten gaan liggen dan is de lol er wel vanaf.
raarts2

Berichtdoor Kilig » 07 Okt 2020 08:47

Die app met hun ben ik mee gestopt. Wat voor zin heeft het om steeds pas na meerdere uren pas een antwoord te krijgen. Ik ben van de op de bonnefooi en meerdere uren zit er bij mij nooit tussen.

Ik ben blij dat je wegliep. Ik noem dat masseuses leren hoe ze met de klant dienen om te gaan. Al zijn er anderen op dit forum die over mijn visie vallen en me pittige reacties gaven.
Gebruikers-avatar
Kilig

Berichtdoor Heideman » 08 Okt 2020 22:24

"Als 4e massage een oudere dame gehad die er duidelijk geen zin in had, was ronduit slecht".
Was dat de dame met grijs haar? Ik heb haar gehad ien dat die zo wel een stevige massage kunnen geven.
Zelfs al had ze er zin in dan was het nog slecht.
Heideman

Berichtdoor Kilig » 08 Okt 2020 22:32

Tja zou kunnen of niet. Vanaf nu ga ik meteen de naam opschrijven in mijn telefoon. Al heb ik nog 10 andere salons op mijn lijstje voordat ik weer bij Wansabai kom.
Gebruikers-avatar
Kilig

Berichtdoor cor1006 » 08 Okt 2020 22:40

Top salon! Ik heb geen aandelen hier maar de negatieve berichten over deze salon doen een beetje zeer.
cor1006

VorigeVolgende

Terug naar Arnhem