Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Oosterhoutstraat 15, Sunee

Berichtdoor Guillermo64 » 03 Mrt 2018 16:45

Ik ben 2 maal bij Sunee op bezoek geweest. De massage is op zich goed en netjes, ze verstaat haar vak, maar ik ben het Mart1980 eens, er is moeilijk contact mee te krijgen. Ik hoef echt geen hele verhalen te horen of zelf te vertellen, maar de laatste keer vroeg of zei ze helemaal niets. Het voelde niet goed, alsof je niet echt welkom bent. Je kunt wel makkelijk douchen na afloop. In de winter kan het wel een beetje koud zijn als je daar in je blootje ligt zonder handoek. Er was wel een extra kacheltje, maar dat was niet echt voldoende. Misschien dat ik het toch nog eens probeer:)
Guillermo64

Berichtdoor Udo » 26 Jun 2018 10:38

Ik zit aan de kant van Tracker, heb Sunee nu een keer of 10 bezocht en blijft een fijn adres. Sunee steekt er veel energie in en dat merk je. Geen zacht geaai maar met de nodige druk stevig doorwerken. De opbouw van de massage is wel altijd een beetje hetzelfde maar voor mij is dat prima. Deze vrouw verstaat haar vak prima in mijn ogen.

Ik herken het wel dat ze weinig praat en dat ze ergens een soort van geestelijke afstand houdt. Ik heb daar geen bezwaar tegen. heb dat liever dan dat ze gesprekken met mij aan willen gaan terwijl ik daar kom om te relaxen.
Udo

Berichtdoor Tracker » 12 Nov 2018 11:47

Sunee heeft haar website vernieuwd, aangevuld met wat nieuwe foto's van deze dame:
www.sunee.nl
Tracker

Berichtdoor OhmeOhmd » 30 Mrt 2019 09:23

Ben deze week voor de tweede keer bij deze masseusse geweest. Wat ik fijn vind bij een ontspannende massage is het niet hoeven vertellen wie of wat ik ben, genieten van de rust, achtergrond muziek en handen en ellebogen die mij masseren zonder die irritante vraag “doet het pein”.
Ze ontvangt mij bij de deur, begroet netjes, vertelt hoe ik moet lopen en ik weet dat nu na de vorige keer. De kamer is netjes en sober ingericht met een matras op de vloer, prima!

Ben vaker gemasseerd, ook bij niet oosterse masseusse of masseurs. Deze massage is goed, lig naakt zonder slip. Eerst een natte handdoek op mijn rug en billen, druk op diverse plaatsen, kijkt naar mijn reactie. En dan masseert ze net als de vorige keer, maar er zijn verschillen. Er hangt een bord aan de muur met verschillende houdingen en die past zij toe. Heb daar naar niet gevraagd, heb wel interesse in een warrior massage als zij deze kan.

Ik praat niet en ze respecteert het en vraagt ook niet. Fijn. Omdraaien en even later omhoog en terug de enige woorden.
Geniet van het naakt zijn en zij netjes gekleed. Geen toevallige aanraking en geen extras, zoals een massage moet zijn, vertrouwen wederzijds en geborgenheid.

Kies voor de 1,5 uur € 70,00. Een goede prijs en de massage is het mij waard.
Ik laat mij een keer in de maand masseren en bij haar kom ik zeker terug.
OhmeOhmd

Berichtdoor Tracker » 03 Jul 2019 16:49

Een verrassing vandaag, een zomer korting van 10 euro op de massage!
Tracker

Berichtdoor Udo » 10 Jul 2019 18:17

Tnx Tracker voor de melding van de korting. Sunee masseert goed. Ik vond haar tarief altijd net wat te hoog maar ze kan weer op een belletje van mij rekenen met deze actiekorting.
Udo

Berichtdoor Tracker » 10 Jul 2019 18:35

Graag gedaan en veel massage plezier
Tracker

Vorige

Terug naar Arnhem