Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Bloemerstraat 54, Lin Spa

Berichtdoor Kilig » 06 Apr 2021 14:33

60 minuten betaald en gekregen van Lin. Valt verder niks aan toe te voegen wat ik eerder al geschreven heb. Goed dus en stabiel.

Wel is eindelijk na maanden en maanden de waterschade in de entreeruimte gemaakt. Het gat in het systeemplafond in de achterste kamer zit er nog om daarboven de lekkage te laten drogen.
Lees al mijn avonturen: viewtopic.php?f=572&t=8359
Gebruikers-avatar
Kilig

Berichtdoor Kilig » 08 Apr 2021 15:36

Het is fijn om dicht bij Lin Spa te wonen. Zowel Lin als July blijken steeds weer zeer stabiel te masseren met volledige inzet. Het toilet is elke keer weer blinkend schoon. Het is eigenlijk jammer dat er geen douche is anders zou Lin Spa met stip op 1 staan.

Ik had vorige week een rotervaring bij een andere locale salon waar ze een geldwisseltruuk probeerden. Jawel, absolute oplichting dus. Kijk, ik ga daar geen zaak van maken bij de politie. Hard bewezen krijg je het toch niet en om nou in de salon stampij te gaan maken terwijl de coronadruppels je om de oren vliegen leek me ook geen optie, dus ik liet de oplichting maar gaan, nadat ik er niet in was gestonken. Zelfs het verhaal op dit forum oppennen in het draadje van de destreffende salon pas ik voor, want ironisch gezien bega ik dan een daad van smaad. Zelfs in mijn eigen dagboekdraadje het verhaal oppennen als anonieme salon gaat niet meer, want mijn haters hebben ervoor gezorgd dat mijn eigen draadje gesloten moest worden. Het zij zo.

Ik dacht dus fijn naar Lin Spa te gaan. July masseerde gewoon zoals altijd stabiel en goed. Na afloop vroeg Lin of alles in orde was. Dus ik zeg dat ik 2 minuten te weinig heb gehad. Deed ik verder niet moeilijk over, was van plan in alle rust en vree te vertrekken. Maar als je het concreet vraagt, dan geef ik ook eerlijk antwoord.

Lin ontkent dit. Dat viel me erg tegen. Ten eerste was Lin zelf al met een klant bezig, dus dan lijkt het me onlogisch dat je precies op je horloge kijkt wanneer July start. Ten tweede kan ik zelf klok kijken. Ten derde gebruikte ik hun klok in hun massagekamer. Ten vierde ben ik een vaste klant waarvan je weet dat ik 2 a 3 keer per maand bij je salon kom al 3 jaar lang. Alsof je vaste klant na 50x geweest te zijn ineens 2 minuten wil jatten. Dan had ik eigenlijk wel verwacht iets te horen te krijgen van de volgende keer krijg je extra tijd of een sorry of een misverstand. Niks dus.

Kijk als er gesteggel is over schimmel in een douche, kan je het concreet aanwijzen. Wat betreft klok kijken kom je achteraf altijd voor een fait accompli te staan en is er niks meer mogelijk dan een wellus nietus spelletje.

De oplossing is simpel. Ooit genoot ik van een massage waarin er letterlijk een stopwatchklok werd aangezet. Dan kan er ook geen gesteggel komen. Meestal is de tijd in je nadeel. Pakt de salon 2 minuten op 60 minuten dan maakt de salon dus 3.3% meer winst.

Om toch maar positief te eindigen: July leverde een kwalitatief puike massage. Nog steeds is 40 euro voor 58 minuten hotstone massage een strakke prijs. Bij de conculega's in Nijmegen betaal je 50 euro voor 60 minuten.
Lees al mijn avonturen: viewtopic.php?f=572&t=8359
Gebruikers-avatar
Kilig

Berichtdoor Klapsigaar » 09 Apr 2021 07:14

Er was hier een aantal berichten over de klokkijkcapaciteiten van masseuses en bezoekers.
De berichten echter waren algemeen van aard en hielden slechts zijdelings verband met deze salon.
Ik heb de berichten verwijderd. Hier alleen recensies graag.
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Berichtdoor KevinDeJong » 13 Apr 2021 10:13

Los van of ze hier klok kunnen kijken, vond ik de massage hier maar matig. Wat gewrijf, dus geen zacht gestreel, of stevig knopen losmakend, maar gewoon geaai. Ook nog eens behoorlijk preuts, geen praatje, allemaal heel zakelijk en onpersoonlijk.

Nee, voor mij geen blijvertje, al gingen ze in mijn geval wel ruimschoots over de tijd heen. Soms mis je een paar minuten, soms krijg je er een paar, prima.
KevinDeJong

Vorige

Terug naar Nijmegen