Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Bloemerstraat 54, Lin Spa

Berichtdoor oortjes » 14 Jan 2017 21:56

Daar heb je wel gelijk in. Maya doe ik alleen als ik in een hele foute bui ben. Siam en Laai Thai zijn kwalitatief absoluut beter.

Lin is echter van de afdeling een keer, nooit meer. Wat een waardeloze toko was dat, niet normaal. Dan is een bad met foute massage bij Maya echt fijner.
Dag allemaal! Ik ben weg.
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor P. Puk » 05 Feb 2017 23:25

Vandaag de tweede massage van Shao meegemaakt.
Geen jonge bebrilde spring in het veld, maar ze ziet er prima uit.
De eerste keer masserrde ze verkrampt preuts. Deed mij denken aan de groene salon in Zwolle.
Deze keer was het allemaal wat losser.
Let wel: van erotiek is geen sprake, maar de billen en bovenbenen werden deze keer goed meegenomen.
Ze werkte weer met de hotstones (is een traditie daar, Lin houdt er ook van en het kost niets extra (€ 55 voor 1,5 uur).
Het houdt je bovendien lekker warm, al moet ik zeggen dat de kamers hier sowieso prima op temperatuur zijn.
Enige nadeel van haar massage: de schouders en rug worden erg lang behandeld en die behandeling is voornamelijk politoeren.
Deze behandeling is prima voor de zomer.
Na al dat politoeren verlaat je de salon met onbedekt bovenlichaam en je krijgt meteen vrouwen achter je aan.
Nee, niet vanwege je gladgestreken six-pack, maar ze zien in jouw rug of hun kapsel goed zit.
Verder een ordentelijke massage de € 55 per anderhalf uur wel waard, vind ik.
Draagmoeder: Zij, die de kratjes bier binnendraagt, terwijl hij op de bank voetbal ligt te kijken.
Gebruikers-avatar
P. Puk

Berichtdoor cor1006 » 24 Jun 2017 15:24

Vandaag hier beland en een werkelijk uitstekende massage gehad. Ben helaas vergeten haar naam te vragen. Een tengere vrouw van rond de 40 met half lang haar en een degelijk werk kostuum.
cor1006

Berichtdoor P. Puk » 08 Dec 2018 10:40

Er is hier een nieuwe ster: Lucy.
Niet te verwarren met de Vietnamese Lucia die op het moment in Vietnam verblijft.
Lucy ziet er jong uit, een beetje schoolmeisjesachtig. Ze is dan ook jong: 22.
Haar massages zijn goed. Hard betekent niet knoepershard, maar ze weet de spieren goed te raken.
Net als Lin is haar specialiteit de lange haal van voet via been, rug en arm naar hand.
En dat voelt subliem.
Vergeleken met Lin is haar repertoire nog iets beperkt, maar ze leert snel bij.
Wel zijn haar bewegingen, net als die van Lin, vrij rap.
Een leuke meid, vol humor. Aanwinst voor deze salon.
Draagmoeder: Zij, die de kratjes bier binnendraagt, terwijl hij op de bank voetbal ligt te kijken.
Gebruikers-avatar
P. Puk

Berichtdoor Cuckoo » 29 Dec 2018 20:39

Ben hier ook geweest. Lucy is een aardige meid zonder fratsen. Haar massage was wat mij betreft nog wat aan zachte kant maar kan nog een hoop bijleren. Halverwege de massage komen de hot Stones op tafel. Lekker warm, maar niet helemaal mijn ding. Lucy heeft potentieel ik zal hier over een jaartje nog wel eens een keer komen kijken
Cuckoo

Berichtdoor Udo » 02 Dec 2019 12:32

Een tijdje geleden hier binnengewandeld en gemasseerd door een jong slanke dame. Ze gebruikte de hot stones om op mijn rug te leggen. Moet zeggen dat de warmte die daarvan af kwam heel behaaglijk is. Het voegt echt wat toe aan de massage, er is meer ontspanning mogelijk. De massage was verder niet heel bijzonder. Vorige week opnieuw hier binnengelopen en nu gemasseerd door Lin zelf. Ook Lin gebruikte de hete stenen en besteedde veel tijd aan de achterkant.

Er hangt inderdaad een A4'tje dat je de onderbroek moet aanhouden maar meestal is dit voor de vorm en zo ook bij Lin. Lin was opgewekt en zeer vriendelijk. Waar veel thaise dames (te) veel tijd besteden aan drukoefeningen met een handdoek ertussen, gaat Lin vrij snel aan de slag met de echte massage en zo lijkt een uur massage bij Lin veel langer te duren dan bij een thaise massage. Normaal gesproken moet ik zeggen dat de Chinese salons niet kunnen concurreren met de kwaliteit van de thaise. De Salon van Lin is sober als alle andere Chinese salons maar het was echt genieten bij Lin. Ze masseerde ook met de hete stenen zelf. Qua temperatuur op het randje van wat je kan hebben zonder te verbranden maar door de snelheid die ze gebruikt was het genieten geblazen, ik kom hier zeker terug.
Udo

Berichtdoor Kilig » 24 Sep 2020 10:05

Gisteren bij Lin Spa geweest. Hoewel hier veel over Lin gelezen te hebben, bleek Lin absoluut tegen te vallen. Ik kwam aanlopen bij deze salon in de tijd dat Lin terug naar China was, dus kende Lin zelf nog niet.

July (24 jaar) is altijd top, zeer consistent en geeft alles. Ook bij een andere collega geweest (oudere dame, naam vergeten) die ook prima was. De hotstone aanbieding is permanent gebleken en 40 euro voor een uur is de goedkoopste in de regio Arnhem/Nijmegen. Eigenlijk betaal je voor hotstone altijd 5 tot 10 euro meer.

Alleen Lin had er geen zin in. Continue weglopen als de deur of telefoon ging, wel 8x en hele gesprekken aangaan met die lui ipv terug te gaan naar mij. Slechts een minuut of 10 hotstone op de rug, terwijl July steeds de stenen opnieuw opwarmt en zowel voor als achterkant met hotstones doet een uur lang. Aan het eind moest ik nog opkomen voor 2 extra minuten. Ja uit principe accepteer ik geen 58 minuten als ik voor een uur betaal. Ze deed er nonchalant over.

Een grote tegenvaller dus met Lin. Zorg dat je afspreekt met July.

Let op: je kunt niet bij Lin Spa douchen. Wel was het toilet blinkend schoon.
Lees al mijn avonturen: viewtopic.php?f=572&t=8359
Gebruikers-avatar
Kilig

Berichtdoor nijmegen » 25 Sep 2020 06:26

Lin is inderdaad veranderd
Hopelijk een tijdelijk dipje
Gebruikers-avatar
nijmegen

Berichtdoor Kilig » 25 Sep 2020 08:01

Ik ga Lyn wel een lesje leren. Mocht ik weer een keer aanlopen en July is bezet, terwijl Lyn zich aanbiedt...... Dan zeg ik mooi nee.
Gebruikers-avatar
Kilig

Berichtdoor denderd » 06 Okt 2020 13:07

Kilig schreef:Ik ga Lyn wel een lesje leren. Mocht ik weer een keer aanlopen en July is bezet, terwijl Lyn zich aanbiedt...... Dan zeg ik mooi nee.

Poe, dat zal haar leren ;)

Je zal het vast niet zo bedoelen, maar dit komt best agressief over vind ik "een lesje leren".
Lin is een knetterhard werkende vrouw, die bijna altijd geweldige massages geeft. Als ze tijd heeft inderdaad. Ik ben er ook wel eens minder tevreden vandaan gekomen. Maar meteen in alle rust (en respect) uitgepraat en dat werd meteen gecompenseerd.
denderd

Berichtdoor Kilig » 06 Okt 2020 13:21

Voor alle duidelijkheid. Ik ben tegen agressie. Gelukkig heeft lessen leren niks met agressie te maken, anders zouden de middelbare scholen terroristen afleveren.

Bij nieuwe masseuses ben ik sceptisch doordat ik in het verleden gepiepeld ben. Mijn ervaring is dat je zeer assertief moet zijn zolang er nog geen band is.

En inderdaad ik weigerde Lyn eind september omdat July bezet was. Het boeide haar inderdaad weinig. Dus mooi voor Lyn en mij dat we harmonieus uit elkaar gingen want ze bleef professioneel en glimlachend.

Ligt aan de salon en masseuse. Bij Wansabai Arnhem maakte het weglopen wel indruk, zie mijn recensie daar.

Ik neem je tip aan. Ik zal volgende keer meer de dialoog zoeken met Lyn. Ik was bij haar voor de 1e keer, dus wellicht was er nog geen band. Mijn ervaring is hoe vaker bij dezelfde, hoe hoger het service niveau.

Bedoel je compensatie qua meer tijd of lagere prijs?
Gebruikers-avatar
Kilig

Berichtdoor denderd » 06 Okt 2020 14:23

Kilig schreef:Voor alle duidelijkheid. Ik ben tegen agressie.

Mooi zo! Je snapt dat dat daar in die wijk wel eens misgaat, dat gun ik haar (en anderen) niet

Kilig schreef:Ik neem je tip aan. Ik zal volgende keer meer de dialoog zoeken met Lyn.

Je zult verrast zijn hoe vriendelijk ze is als je een gesprekje (met Translate) aangaat.

Kilig schreef: Bedoel je compensatie qua meer tijd of lagere prijs?

Lagere prijs voor die keer, de volgende keer gewoon weer een heerlijke massage ;)
denderd

Berichtdoor Kilig » 06 Okt 2020 14:34

Dank je voor de prettige dialoog. Ik ga Lyn herkansen.
Gebruikers-avatar
Kilig

Berichtdoor Klapsigaar » 06 Okt 2020 23:40

denderd schreef:
Kilig schreef:Ik neem je tip aan. Ik zal volgende keer meer de dialoog zoeken met Lyn.

Je zult verrast zijn hoe vriendelijk ze is als je een gesprekje (met Translate) aangaat.

Wat een onzin. Lin spreekt zeer redelijk Nederlands, dus voor een gesprekje heb je translate niet nodig.
De salon heet Lin, waarom moet jij dan Lyn schrijven?
Misschien had ze een off day, dat kan.
Maar ik ken haar niet anders dan een prima, serieuze masseuse.
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Berichtdoor Kilig » 07 Okt 2020 00:07

Ik corrigeer Lyn naar Lin. Ik ken zelf een Lyn, vandaar. Excuses voor het ongemak. Gevalletje automatisme.
Gebruikers-avatar
Kilig

VorigeVolgende

Terug naar Nijmegen