Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Havenstraat 2-D, Zinnia

Berichtdoor Jira Kotinny » 15 Jun 2017 12:04

Zinnia Beautysalon
Havenstraat 2-D
1211 KD Hlversum
Tel: 035-6224127 / 06-87161082

- Marktplaats

Openingstijden: dagelijks 10:30 - 21:30.
Prijs: €40 per uur.

ZinniaHilversum.PNG

Met dank aan Sniper en Swinges voor de info!

1257
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Havenstraat 2-D, Zinnia

Berichtdoor Sniper » 16 Jun 2017 17:55

Ik zag een wat bekend aandoende gevel met zo''n lichtgevende "open" en een beplakte ruit. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ben natuurlijk naar binnen gestapt om te informeren dan wel te kijken welke schoonheidsbehandelingen hier gegeven worden. Een lieflachende, vriendelijk ogende Wendy vroeg me of ik massage wilde, ach ja, waarom ook niet. Schilder was net klaar, of is misschien zelfs nog bezig, alles nieuw, inclusief grote hoge massagetafel met groot gat. Grepen begonnen goed, drukpunten werden gevonden..... en verder vond ik het wat saai worden. Op zich wel een lekkere massage maar veel herhaling en veel gericht op ontspanning terwijl ik een wat stevigere massage wel kan waarderen. Positief vind ik dat ze niet preuts is, binnen het nette, en gewoon bilspieren, bovenbenen goed meeneemt.
Sniper

Berichtdoor anaaloog » 03 Sep 2017 10:01

Op zaterdagmiddag hier eens naar binnengegaan en ontvangen door de mooie en vriendelijke Linda.
Gewoonlijk zijn er 2 masseuses aanwezig, 1 masseuse was echter met vakantie.
Prijs voor een half uur is € 25.
Massage was op mijn verzoek behoorlijk stevig, onderbroek mag uit, tijd werd helemaal volgemaakt.
Hier ga ik nog wel eens terugkomen.
anaaloog

Berichtdoor Shopper » 08 Sep 2017 20:10

Omdat ik toch in de buurt was: pitstop bij Zinnia. Parkeergarage vlakbij.
Ik werd vriendelijk ontvangen door een charmante maseusse met een omfloerste stem.
Niet naar een naam gevraagd, maar typetje fotomodel. 100 punten dus.
De matras op de massagetafel was ook super, ruim en comfortabel.
Gevraagd voor een stevige massage en dat is gelukt. Met knieën en ellebogen werden de daartoe geschikte spiergroepen bewerkt.
Op sommige momenten was dat toch even de "tandjes op elkaar" maar op mijn aangeven werd de massage iets meer verlegd richting "ontspannen".
Al met al een prima ervaring en zal het hier allengs drukker worden. Ik was nog niet weg of de volgende liefhebber kwam letterlijk binnen gefietst.
Wat mij betreft een toppertje.
Shopper

Berichtdoor Cuckoo » 22 Okt 2017 20:26

Onlangs hier geweest en me laten masseren door een dame die zich voorstelde als Wendy. Gevraagd om een stevige massage en die ook gekregen. Spaarzaam gebruik van olie zoals het hoort. Al met al een prima massage maar de hygiëne laat te wensen over: handdoeken die er al lagen “schoon”. Jammer, want dit tentje heeft best potentieel. Er schijnt nog een andere dame hier te werken maar haar niet gezien. Ik weet niet of ik nog voor deze andere dame in de auto ga stappen.
Cuckoo

Berichtdoor Kraja » 25 Okt 2017 08:41

Gisteren maar eens de voor mij nog onbekende salon met een bezoek vereerd. Open 10:30 stond er op de ramen, dat werd iets later. Rond de klok van 11 werd de poort geopend. Een lange smalle gang met aan beide kanten deuren, een ongezellige entree. Een zeer knappe jonge dame kwam mij tegemoet en vroeg of een massage wilde.
Ik knikte bevestigend en ze ging me voor naar een kamertje waar een vrij hoge massage tafel stond waar ik zelfs hoogtevrees op kreeg. Ik koos voor de ontspanningsmassage en kan meedelen dat deze zomaar in een andere categorie geplaatst had kunnen worden. Een zeer ontspannende en sensuele massage die mij geheel deed ontspannen. Ietwat beperkt door mijn tijd moest ik toch met enige tegenzin een eind maken aan de sessie. Bij de balie was inmiddels een tweede dame verschenen. Net zo mooi als de dame die mij had gemasseerd. de dames besloten dat bij een volgend bezoek de andere dame mij onder handen zou nemen, die zou nog relaxter kunnen masseren. Ik laat het dan wel over mij heenkomen. Leuke salon voor een paar keertjes.
Kraja

Berichtdoor Meeelover » 16 Nov 2017 15:33

Geïntrigeerd door de plaatjes op de ramen stapte ik naar binnen en liep daar een oude kennis tegen het lijf. Een klant wel te verstaan en hij vond dat helemaal niet leuk. Dus wanneer je op discretie staat kun je deze salon beter overslaan.

Maar er zijn ook redenen om wel naar binnen te stappen. De beide dames zijn echt mooi en heel vriendelijk. De aangeboden 4-handen massage sloeg ik af en ik koos voor de slankste van de twee, voor de gelegenheid gekleed in een jurk die haar van top tot teen bedekte. Ik vond zowel het Engels als het Nederlands gebrekkig en ik heb dan ook geen naam van de dame.

De massagetafel is meer dan een meter hoog met een comfortabel gat. Een heel klein handdoekje moest voor de hygiëne zorgen en dat is dus echt te weinig. Op verzoek een harde massage. Nou dat heb ik toch een beetje bij moeten stellen. Een beetje pijn hoort erbij, maar dit ging voor mij iets te ver. Maar mijn verzoek werd begrepen en uitgevoerd. Met grote lenigheid sprong zij in haar lange nauwe jurk op en van de tafel. Gebruikte handen, ellebogen en voeten zonder of bijna zonder olie, zoals het hoort.

Toen het uur om was deed ze de suggestie om nog een half uur met de 'collega' erbij te nemen. Omdat zij er toch iets steviger uitzag heb ik maar om een zachte massage gevraagd. En dat was maar goed ook. De hoofd, schouder en nek werden prima los gemaakt.

Ofschoon de gebruikte kleine hoeveelheid olie met papieren handdoeken werd verwijderd was een douche toch wel aantrekkelijk geweest. Maar een prima adres, waar het dus redelijk druk aan het worden is. De volgende klant zat al te wachten. Inderdaad zonder enige privacy.
Meeelover

Berichtdoor Meeelover » 26 Jun 2019 17:40

Ook hier veranderingen. De buitengewoon aantrekkelijke dames, waaronder mijn favoriet Cindy, zijn vervangen door dames die iets verder van het begrip fotomodel af staan. En, zoals zo vaak bij Chinese salons, een verstaanbare naam was niet echt beschikbaar.

Maar de massage was ronduit goed. Eerst zonder olie onder een handdoek, gevolgd door een prima behandeling met olie. Gevraagd werd of er aandachtspunten waren en dat resulteerde in een zeer zorgvuldige schouder behandeling.
Nieuw was ook de wasbeurt achteraf. Met het stereotype teiltje. Maar bij gebrek aan een douche wel erg prettig.

De salon blijft op mijn lijst, ook al hebben ze de prijs verhoogd tot € 50 voor een uur.
Meeelover

Terug naar Hilversum