Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Kanaalweg 3, Thai Massage Beilen

Berichtdoor Jira Kotinny » 08 Mei 2019 20:35

Thai Massage Beilen
Kanaalweg 3
9411 KB Beilen
Tel: 06-15605847

- Website

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 10:00 – 22:00, zaterdag en zondag 11:00 – 22:00.
Prijzen: €35 per half uur, €50 per uur, €80 per 1,5 uur.

“Relax, je bent in goede handen…”

ThaimassageBeilen.PNG

1519
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Kanaalweg 3, Thai Massage Beilen

Berichtdoor janbos » 21 Mei 2019 23:43

bezoekje gebracht om te proberen. kon geen dame kiezen maar werd gezegd dat er zo een dame kwam, eerst douchen geen probleem, eenmaal op het massage bed kwam koi binnen, een wat oudere dame, gevraagd hoelang ik wou , nou eerst maar een uur, massage was goed dus het uurtje vloog zo voorbij, gevraagd om een half uurtje verlengen dat kost dan €80, gevraagd hoe dat kan als een uur €50 kost, maar goed het vlees is zwak als je op de tafel ligt. al met prima massage , onderbroek kan gewoon uit maar verwacht geen fratsen, tussen door kwam de bazin 1 keer de kamer binnen om te vragen of alles naar wens was, bij het afrekenen een verrassing , ik moest €85 betalen, een half uur kost €35 en een uur €50, ik dan direct moeten aangeven dat ik anderhalf uur nam, ik heb gezeg dat de masserende dame had aangegeven dat het €80 was en dat ik dat zelf ook genoeg vond dus ook niet meer betaald
janbos

Berichtdoor Mart1980 » 04 Jun 2020 14:06

Voor mij is Thai Massage Beilen aan de Kanaalweg 3 een vast adres. Mede door de gunstige ligging vlakbij de afslag Beilen vanaf de A28. Parkeergelegenheid voor de deur. De salon is gezellig ingericht. De kamers zijn ruim en voorzien van een massagetafel en sfeervolle inrichting. De massagetafels zijn op kniehoogte, wat voor de masseuses soms wat onhandig is, voor de klant maakt het weinig uit. De tafels zijn robuust en worden netjes na elke massage opnieuw opgemaakt. Bij binnenkomst kom je direct in de centrale ruimte waar de masseuses hun tijd verdoen wanneer ze niet aan het masseren zijn. Achter in de salon een badkamer met uitstekende douche en toilet. De salon oogt netjes, opgeruimd en schoon.

‘Da’ is de eigenaresse welke zelf ook masseert. Ik kan niet anders dan vermelden dat ze dat zeer goed doet. Ze is sterk en bezit over een dosis ervaring. Deze vrolijke dame is een professional die weet waar ze mee bezig is. Ze runt haar salon gedisciplineerd en heeft ruim aandacht voor de klant.

Dan iets over mijn favoriete masseuse op dit adres. Haar naam is Mimi en naar ik vindt een vrolijke en zeer lieve masseuse. Ze heeft een open houding waardoor ze makkelijk toegankelijk is. Daarnaast is ze knap en intelligent. Ze kan wanneer de klant dat wenst goed meepraten over verschillende zaken. Haar massage vind ik zeer goed. Technisch weet ze waar ze mee bezig is. Haar ontspanningsmassage vind ik heel erg fijn en wordt met gevoel gegeven. Ze werkt ook graag met warme doeken en bij een ontspanningsmassage met veel olie. Ik boek bij haar graag twee uur omdat haar massage dan pas echt goed tot haar recht komt. Niet dat een uur niet mogelijk is, echter kent ze zoveel methoden en geeft ze elk lichaamsdeel zoveel aandacht dat ik het zonde vindt om korter te boeken.

Er werkt ook nog drie andere massages waaronder een bekende uit het Arnhemse. Namelijk Mint ex Chao Phraya. Deze massage geeft een prima ontspanningsmassage. Wat steviger is ook mogelijk, alleen heb ik gemerkt dat ze voor het echte stevige werk kracht te kort komt. ze bezit over voldoende techniek om een klant tot rust te brengen. Voor een ontspannen en rustgevende massage een prima optie.

Zowel voor als na de massage is er alle ruimte om te douchen. De Masseuses drinken na de massage graag een kop thee met de klant, waarbij wat koetjes en kalfjes de revue passeren. De gehele werkwijze komt op mij gedisciplineerd doch persoonlijk over. Ik vind het altijd heel gezellig in de salon, mede omdat de masseuse vrolijk en opgewekt op mij overkomen. Naar mijn idee is het prettig werken bij Da. Salon is wat mij betreft een aanrader!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Mart1980 » 13 Jun 2020 17:02

Afgelopen week een massage geboekt bij Mint. Mij favourite Mimi werkte niet om de dag dat ik daar was dus kon ik kiezen tussen vertrekken of een massage van Mint boeken. Het werd het laatste want veel andere alternatieven had ik niet die dag.

Mint en ik kennen elkaar van Chao Phraya en Wansabai. Overigens heeft ze bij de laatste maar kort gewerkt. Mint is een kleine en ranke Thaise dame, leeftijd moeilijk te schatten. Niet stokoud, ergens eind 40, maar ziet er jonger en verzorgd uit. Doordat we elkaar uit Arnhem kennen kwam het gesprek over het Arnhemse en haar ervaringen daar al snel op gang.Ze vertelde mij dat ze het naar haar zin had bij de Salon in Beilen en dat het een team met leuke masseuse is. Dat laatste kan ik zeker beamen. Het zijn stuk voor stuk lieve dames en ik kom er erg graag. De salon zelf is verzorgd en de open mentaliteit van de dames maakt dat ik mij er altijd thuis voel. Zeer welkom in elk geval.

MInt masseerde mij met veel gevoel. Vanaf de start van haar massage voelde het goed aan. Ze heeft erg zachte handen en weet hoe met rustige halen haar klant te laten ontspannen. Sommige delen zoals de bovenrug en nek masseert ze wat steviger. Maar omdat ik om een ontspanningsmassage gevraagd had masseerde ze voor de rest rustig en met veel olie. De olie was overigens lekker warm en geurde heerlijk. De massage was in zijn totaal zeer rustgevend en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Na de massage mocht ik mij nog uitgebreid douchen en hebben nog samen met Da wat napraat over Thaise massage hoe Nederlands klanten dit ervaren. Dit onder het genot van een kop koffie met Thaise koekjes. Al met al een goede massage ontvangen en een ontspannen tijd gehad bij deze salon.
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Terug naar Beilen