Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Verzetstraat 20, Ruan Thai

Berichtdoor Jira Kotinny » 26 Jan 2015 20:56

Ruan Thai Massage Salon
Verzetstraat 20
7451 DR Holten (gemeente Rijssen)
Tel: 06-21163152

- Website

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 09:30 - 20:00, alleen op afspraak.
Prijs: €35 per uur, €50 per 1,5 uur, €60 per 2 uur.

RuanHolten.PNG

Edit Jira 22.9.19: adres gewijzigd van Dorpstraat 2 te Bathmen naar Verzetstraat 20 te Holten, met dank aan Sputer

0894
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Dorpstraat 2, Ruan Thai

Berichtdoor Lada44 » 24 Mei 2018 20:13

Dit massageadres bestaat al even, maar nog geen reviews. Ik had tijd over en was in de regio deventer, dus afspraak in Bathmen gemaakt. Ik werd hartelijk ontvangen door Zara. Een gezellige Thaise van begin 50. Trap op naar de zeer ruime massageruimte met een tafel en matras op de grond. Er is ook een badkamer met toilet met een gezellige 70er jaren uitstraling. Alles is gedateerd, maar wel schoon. Mist typische Thaise sfeer, maar ziet er functioneel uit.

Uitkleden, er werd gevraagd naar mijn probleempunten en ik kon plaatsnemen op de massagetafel. Keurig schoon hoofdhanddoekje over het gat in de tafel. Gezellig kletsend (Zara spreekt na 12 jaar in Nl niet geweldig Nederlands, maar prima mee te converseren) werd er eerst over me heen gekropen. Niet even, maar zeer grondig. Foutloos werden meteen alle knopen opgespoord welke een voor een aan de beurt zouden komen. Een zeer stevige massage volgde, welke voor haar als medium betiteld werd. Weinig olie. Eerst de benen. Ondertussen kreeg ik uitleg en advies en dat ze me eigenlijk op de grond moest leggen omdat ze dan over me heen kon lopen.... :shock: Ik was er blijkbaar slechter aan toe dan ik dacht :D Zeer geconcentreerd werden de pijnplekken behandeld. Dat ging er soms pijnlijk aan toe, maar wel met resultaat. Af en toe afgewisseld met een korte pauze ontspanning...een hele korte pauze. Uiteindelijk was ze niet tevreden over het resultaat in een schouder. Hoewel het uur om was, kreeg de schouder er nog 10 min van langs. Waarbij ze duidelijk het verschil tussen beide schouders aangaf. Je merkte de verschillen en verbetering. Kreeg nog een paar fysio oefeningen mee om de schouder los te houden. Kortom: een zeer kundige, maar soms pijnlijke massage met een verbluffend resultaat.

Ik zei nog dat ik een volgende keer een ontspanningsmassage wilde proberen. Daar werd “afwijzend” op geregeerd... is niet haar ding denk ik. Ze wil werken aan soepele spieren. Anderzijds waarschijnlijk ook omdat mijn lichaam wel wat echt werk kan gebruiken 8)

Ik had kunnen douchen, maar er wordt weinig olie gebruikt en nagenoeg reukloos dus zonder deze keer. Enige minpuntje: Geen drankje aangeboden gekregen.
Lada44

Berichtdoor stadswandelaar » 18 Jul 2019 14:40

ik ben hier vorige week aan de deur geweest maar volgens de huidige bewoner is Ruan Thai verhuisd
stadswandelaar

Berichtdoor sputer » 20 Sep 2019 12:35

De salon is verhuisd naar Holten: Verzetsstraat 20. Telefoonnummer is hetzelfde gebleven.
Het lukt Zara niet om de website aan te passen zodat daar het juiste adres komt te staan.
sputer

Re: Verzetstraat 20, Ruan Thai

Berichtdoor Jira Kotinny » 22 Sep 2019 17:48

sputer schreef:De salon is verhuisd naar Holten: Verzetsstraat 20. Telefoonnummer is hetzelfde gebleven.

Prima, bedankt voor de tip!
Alleen het adres is aangepast, de rest van de gegevens is blijven staan.
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Fred01 » 22 Jan 2020 15:41

Niet alleen haar adres & website zijn aangepast maar ook haar prijzen..
KOSTEN:
60 min 35 euro.
90 min 50 euro.
120 min 60 euro.

Waar vind je deze prijzen vandaag de dag nog..
Fred01

Berichtdoor Jira Kotinny » 25 Jan 2020 18:16

Bedankt, de prijzen zijn aangepast, net als de openingstijden.
En ja inderdaad, dit zijn erg lage prijzen. Was dat maar overal zo !
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Terug naar Holten