Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Acaciastraat 36b, Rathana Sukaphaab

Berichtdoor Jira Kotinny » 30 Dec 2014 13:20

Thai Rathana Sukaphaab Massage
Acaciastraat 36b
6602 EN Wijchen
Tel: 06-25307117

- Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10:30 tot 22:00, zondag van 11:00 tot 22:00. Bij voorkeur op afspraak.
Prijzen: vanaf €25 per half uur, €45 per uur, €70 per 1,5 uur, €80 per 2 uur.

rathanasukhaap.PNG

0857
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Acaciastraat 36b, Rathana Sukaphaab

Berichtdoor thongie » 01 Mrt 2015 18:55

Ik had een geweldige sterke massage met Suzy. De salon is zeer schoon en netjes en het personeel is erg vriendelijk. Zal terugkeren vele tijden. Ik ben er zeker van.
thongie

Berichtdoor nilis » 14 Sep 2015 19:07

Vandaag hier geweest, goede massage gehad, en voor het eerst een vierhanden massage, was wel aan de prijs 100 euro, maar achteraf bijna 2 uur ipv 1,30 en ik
was er aan toe.
nilis

Berichtdoor nijmegen » 29 Jun 2016 21:01

Vandaag in deze salon voor het eerst een massage gehad: Geen goede ervaring.
Kille ontvangst door de eigenaar, dat ben ik bij Thaise massage salons niet gewend.
Vervolgens gemasseerd door Suzy. Ik had voor maar 30 minuten gekozen vanwege de niet zo fijne ontvangst, ik moet zeggen een harde maar wel goede massage.
Ook geen vriendelijke vrouw. Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar dit heb ik bij andere salons niet meegemaakt. :(
Ik kan mij ook niet herkennen in de voorgaande reacties.
Ik zal hier niet meer langsgaan.

Groet,
Nijmegen
Gebruikers-avatar
nijmegen

Berichtdoor Mart1980 » 29 Dec 2016 23:33

Ondanks het berichtje van Nijmegen vandaag hier een bezoekje gebracht. Ik was onderweg naar Yin Dii, maar daar waren de lichten al voor zeven uur uit :roll:. Dus even doorgereden naar Wijchen.
Een soortgelijk ontvangst als dat mijn voorganger ervaren heeft. De deur werd open gedaan en bij het binnenstappen direct een snau dat er geen erotiek mogelijk is. Roep ik dit op mij af :?:
Rustig, rustig my lady, ik kom voor een traditionele massage, geen zorgen. Goed de deur ging dicht ik ik mocht de prijslijst bewonderen. 50 euro voor een standaard oliemassage is aan de prijs.
De massage van ook al Susy was niet slecht, maar ook niet uitmuntend. Ben ik bevooroordeeld, misschien, maar mag ik wat verwachten voor mijn 50 euro?
Beide dames zijn norsig en komen op mij niet klantgericht over. Dat terwijl op hun website staat dat je altijd welkom bent om in de salon te kijken, nou dat welkom mogen ze achterwege laten :?
Nee voor mij geen Rathana Sukaphaab meer. Bij het verlaten nog enige vorm van opbouwende kritiek gegeven, maar dat werd door de dames niet gewaardeerd.
Wat weet ik van het runnen van een bedrijf als deze, nou dames, meer dan jullie doen vermoeden 8)
Geen salon die ik zou adviseren!!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Cuckoo » 02 Feb 2020 15:51

Ben hier onlangs ook geweest maar geen nieuwe dames gezien. Werd gemasseerd door een dame van middelbare leeftijd. De massage was erg goed. Stevig maar net onder de pijngrens werden mijn lichamelijke problemen opgelost. Ik kan dit soort tentjes in de provincie wel waarderen. Volledige aandacht voor de klant en zeker geen haastwerk. Ook voldoende (gratis) parkeergelegenheid.
Cuckoo

Terug naar Wijchen